نسخه چاپی

دستگیری عامل انتقام با اسید

فردی كه روی خودروی سواری گرانقیمت اسیدپاشی كرده بود تا انتقام خود را بگیرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش نما، سرهنگ بیدمشکی، رئیس پلیس آگاهی خراسان رضوی در این باره اظهار داشت: یکی از شهروندان در تماس با فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع داد که خودروی تویوتا استیشن لنکروز سفیدرنگش که در حاشیه بلوار جلال آل احمد پارک کرده بود، توسط افراد یا افرادی ناشناس مورد اسیدپاشی قرار گرفته است.

با توجه به برآورد خسارت که حدود 100 میلیون تومان است و موجی از احساس ناامنی که در منطقه به‌وجود آمده بود، کارآگاهان مبارزه با جرائم جنایی به طور ویژه وارد عمل شدند و تحقیقات خود را آغاز کردند.تحقیقات پلیسی با انجام بررسی‌های دقیق در محل وقوع اسیدپاشی و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین‌های مداربسته در محل چهره عامل اسیدپاشی که از مجرمان سابقه‌دار بود، نمایان شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با انجام اقدامات وسیع اطلاعاتی مخفیگاه فرد مورد نظر را شناسایی و او را که چندی قبل از زندان آزاد شده بود دستگیر کرد.

وی افزود: جوان 27 ساله در ابتدا منکر هرگونه عمل جرمی بود اما در برابر شواهد و ادله غیرقابل انکار راهی جز بیان حقیقت نداشت، لب به اعتراف گشود و گفت: فردی که به من کمک کرد تا از زندان آزاد شوم با صاحب خودرو مشکل داشت و من که می‌خواستم محبت‌های او را جبران کنم درصدد برآمدم انتقام بگیرم و به همین خاطر مقداری اسید روی خودرو پاشیدم و فرار کردم.

۱۳۹۲/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...