نسخه چاپی

انتصاب در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

جانشین فرمانده سپاه پاسداران از انتصاب سردار پورجمشیدیان به عنوان مشاور فرمانده كل سپاه پاسداران در امور سپاه استانی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس ، سردار حسین سلامی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که برای مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه عاشورا به تبریز سفر کرده بود اعلام کرد سردار علی اکبر پورجمشیدیان فرمانده سابق لشکر عاشورای آذربایجان شرقی به عنوان مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران در امور سپاه استانی منصوب می‌شوند.

در این مراسم کریمیان به عنوان فرمانده جدید سپاه عاشورا انتخاب شد.

علی‌اکبر پورجمشیدیان برادر دو شهید به نام‌های مهدی و جلال پورجمشیدیان است که در دوران دفاع مقدس به درجه شهادت نائل آمدند.

وی از دوران دانش‌آموزی و دوران جوانی در حرکت‌های انقلابی فعالیت سیاسی خود را آغاز کرد و بعد از انقلاب در سال 1358 به عضویت در سپاه پاسداران درآمد.

پورجمشیدیان در لشکر 27 حضرت رسول (ص) آغاز به خدمت کرد تا اینکه در سال 1361 به لشکر 31 همیشه پیروز عاشورا آمد و در کنار شهید مهدی باکری به دفاع از اسلام و انقلاب پرداخت.

وی بعد از پایان جنگ به عنوان مسئول نظارت نمایندگی نیروی زمینی سپاه، مسئول حقوقی بازرسی نیروی زمینی سپاه و مدتی در بنیاد تعاون سپاه خدمت کرد.

از سال 1380 تا 1386 معاون هماهنگ‌کننده لشکر 31 عاشورا، از سال 1386 تا 1387 جانشین لشکر 31 عاشورا و از سال 1387 تا مهرماه 92 به عنوان فرمانده سپاه عاشورا مشغول به فعالیت بوده است.

۱۳۹۲/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...