نسخه چاپی

حمایت میلیونی شاه سعودی از نامزدی عمرسلیمان

عکس خبري -حمايت ميليوني شاه سعودي از نامزدي عمرسليمان

یك منبع آگاه عربستانی از حمایت خاندان سعودی حاكم بر عربستان از جمله شخص پادشاه از نامزدی عمر سلیمان در انتخابات ریاست جمهوری مصر پرده برداشت.

به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری التغییر، فردی که در عربستان این روزها به "مجتهد" شهرت یافته و افشاکننده رسوایی‌های خاندان سعودی حاکم بر عربستان است، از نقش جدید عربستان در انتخابات ریاست جمهوری مصر پرده برداشت.

مجتهد در آخرین افشاگری خود اعلام کرد که "عبد الله بن عبد العزیز"، پادشاه عربستان ده‌ها میلیون ریال سعودی به "عمر سلیمان"، معاون حسنی مبارک برای تامین هزینه تبلیغات انتخاباتی خود کمک کرده است.

وی در ادامه از رابطه بسیار عمیق و گسترده شاهزاده طلال با تصمیم‌گیرندگان عرصه سیاسی مصر و تاثیر افکار و اندیشه‌های این شاهزاده سعودی بر شخصیت‌های سیاسی مصر خبر داد.

به محض انتشار این خبر دفتر شاهزاده طلال با انتشار بیانیه‌ای اخبار منتشر شده در این‌باره را رد و ادعا کرد که نه شاهزاده طلال و نه پادشاه عربستان از هیچ یک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری مصر حمایت نکرده است.

این بیانیه تاکید می‌کند که شاهزاده طلال و پادشاه عربستان همواره حامی و مدافع خواسته‌های ملت مصر بوده و به خواسته آنها احترام می‌گذارد.

این ادعای دفتر شاهزاده طلال درحالی مطرح و سخنان مجتهد در حمایت مالی عربستان از عمر سلیمان تکذیب می‌شود که روزنامه "المصریون" در شماره روز گذشته خود از توقیف محموله تی‌شرت‌هایی در فرودگاه بین المللی قاهره خبر داد که به روی آنها تصویر عمر سلیمان نقش بسته بود.

روزنامه المصریون درباره این خبر توضیح داد که این محموله تی‌شرت‌ها که یک‌هزار تی‌شرت را شامل می‌شد، از عربستان سعودی به فرودگاه قاهره ارسال شده بود.

۱۳۹۱/۱/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...