نسخه چاپی

افزایش ظرفیت تولید گاز در پارس جنوبی

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی از افزایش ظرفیت تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی‌اکبر شعبان‌پور عصر امروز در آیین معارفه‌ معاون مدیر عامل مجتمع گاز پارس جنوبی در محل سالن کنفرانس فاز یک اظهار داشت: مجتمع گازی از مناطق مهم و تاثیرگذار صنعت نفت است و روز به روز شاهد پیشرفت بیشتری در این منطقه هستیم.

مدیرعامل مجتمع گاز پارس جنوبی افزود: از آن‌جا که این‌جا خانه‌ مهندس حسنی ا‌ست و پیش از این در سال‌های قبل این‌جا حضور داشته‌اند نیاز به معارفه‌ خاصی ندارند چون اکثر همکاران حاضر در این‌جا ایشان را می‌شناسند و ایشان نیز با اکثر همکاران آشنایی دارند و در واقع مهندس حسنی پس از چند سال دوباره به خانه‌ خودشان بازگشته‌اند.

شعبان‌پور تصریح کرد: مجتمع گازی پارس جنوبی با توجه به عظمتی که دارد و همین‌طور توسعه‌ روزافزونش و همچنین بحث برداشت حداکثری از مخزن مشترک نیاز به مدیران و کارشناسان بسیار قوی و زبده دارد و امروز آمدن مهندس حسنی با این سابقه‌ درخشان به این‌جا و قرار گرفتن‌شان در این سمت، در همین راستاست.

مدیرعامل مجتمع گازی بیان کرد: مجتمع گاز پارس جنوبی شرایط خاص خودش را دارد و با جاهای دیگر فرق دارد و به همین دلیل کسانی که به این‌جا می‌آیند باید آدم‌های خاصی باشند که با شرایط دایم عملیاتی آشنایی و سازگاری دارند و بتوانند کار را پیش ببرند که خوشبختانه همه‌ همکاران ما در این‌جا آدم‌های ویژه‌ای از این جنس هستند و مهندس حسنی نیز یکی از آن آدم‌های خاص و توانایی‌ست که می‌تواند در این شرایط به ما کمک کند.

شعبان‌پور از افزایش ظرفیت تولید گاز در پارس جنوبی خبر داد و افزود: با تلاش متخصصان داخلی شاهد افزایش میزان تولید گاز در مجتمع گازی هستیم که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

۱۳۹۲/۷/۱۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...