نسخه چاپی

مهناز افشار: از تماشای « ‌گناهكاران» دچار استرس شدم

كران خصوصی فیلم سینمایی «گناهكاران» با حضور عوامل فیلم و مهمان‌های ویژه در ایوان شمس برگزار شد.

به گزارش نما، در این مراسم مسعود کیمیایی ، پولاد کیمیایی، مهناز افشار،محمد متوسلانی، رضایزدانی،میترا حجار یغما گلرویی،محمود معظمی ،محسن افشانی ،مهرداد صدیقیان ،رامید جوان و رضا رویگری ...حضور داشتند.

اکران ،فیلم« ‌گناهکاران» هم در مقایسه با دیگر اکران‌های خصوصی با نظم خاصی برگزار شد.

اکران این اثر از فردا آغاز می‌شود نسخه جدید این فیلم در قیاس با آن چه که در جشنواره پخش شده کمی تغییر کرده و این موضوع به ریتم کلی کار کمک کرده و به نوعی باعث جذابیت آن شده است.

فیلم با این جمله تاثیر برانگیز که به نوعی خط کلی فیلم را تشکیل می‌دهد شروع می‌شود:«وقتی با هیولاها مبارزه می‌کنی، مراقب باش تا خود به یکی از آن‌ها تبدیل نشوی»
فیلم‌نامه‌ی گناهکاران را سام قریبیان، پسر فرامرز قریبیان نوشته است. او گناهکاران را درسال 2006 میلادی در خارج از ایران برای یک فیلم خارجی نوشته بود، ولی پس از بازگشت به ایران آنرا به نسخه فارسی تبدیل و بازنویسی کرده است.

قریبیان این فیلم را در وسط سالن در کنار مسعود کیمیایی به تماشا نشست و در پایان کیمیایی به خاطر ساخت این اثر به او تبریک گفت:در پایان نمایش فیلم هنرمندان و مدعوین به او بابت ساخت این اثر تبریک گفتند و مهناز افشار در حالی که به شدت از تماشای فیلم به وجد آمده به قریبیان گفت :در طول تماشای این فیلم ذوق زده شده بودم و به نوعی به من استرس وارد شده بود و خوشحالم که این فیلم پلیسی تا این حد موفق عمل کرده است.

۱۳۹۲/۷/۱۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...