نسخه چاپی

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در گفتگو با نما:

سایت فردو به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد

عکس خبري -سايت فردو به هيچ عنوان تعطيل نخواهد شد

حجت الله سوری گفت:با توجه به درخواست و اعلام آنها در رابطه با تعطیلی این سایت باید بگویم كه این سایت به هیچ عنوان تعطیل نخواهد شد ؛ زیرا این سایت مكمل و كمكی سایت هسته ای نطنز است.

حجت الله سوري عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي در گفتگو با خبرنگار نما با اشاره به بازديد تعدادي از نمايندگان اين كميسيون از سايت هسته اي فردو اظهار داشت : تعدادي از نمايندگان كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي به همراه رئيس اين كميسيون از سايت هسته اي فردو بازديد كرديم واز زحمات دانشمندان و مهندسين آن تشكر و قدرداني كرديم .
وي گفت: بازديد از اين سايت پيامي را براي مذاكره كنندگان و طرف مقابل گروه 1+5 و دولت آمريكا در پي داشت كه با توجه به درخواست و اعلام آنها در رابطه با تعطيلي اين سايت بايد بگويم كه اين سايت به هيچ عنوان تعطيل نخواهد شد ؛ زيرا اين سايت مكمل و كمكي سايت هسته اي نطنز است.
نماينده مردم دلفان و سلسله با اشاره به جلسه مشترك نمايندگان مجلس شوراي اسلامي با رئيس جمهور خاطر نشان كرد: بعد از انتصاب آقاي انصاري به عنوان معاون پارلماني رياست جمهوري در مجلس و بازگشت سفر رياست جمهوري از نيويورك اولين جلسه مشترك مجلس و دولت با حضور بيش از 200 نماينده و رئيس مجلس و هئيت وزرا برگزار شد . در اين نشست آقاي روحاني در رابطه با مشكلات اقتصادي كشور و راهكارهاي برون رفت از آن مطالبي را عنوان كرد و از مجلس در خصوص اصلاح بودجه 92 درخواست كمك داشتند . همچنين توضيحاتي درباره با طرحهاي عمراني ومسائل كلي اقتصاد كشور دادند .
سوري در ادامه گفت : رئيس جمهور در بخش دوم سخنان خود در رابطه با سفر به نيويورك توضيحاتي دادند . آقاي روحاني مصمم بر ادامه مذاكرات هستند و اظهار داشتند كه اين مذاكرات در چهار چوب سياستهاي كلان نظام و دستورات مقام معظم رهبري است و با پشتوانه مردم و مجلس در اين مذكرات حضور پيدا مي كنند، تا از اين طريق بتوانند حق و حقوق ملت ايران را از اين تحريمهاي ظالمانه اي كه انجام داده اند ، به دست آورند و پيام مظلوميت ايران به جهانيان برسانند . ايشان تاكيد داشتند كه در مسير ذره اي از اصول انقلاب كوتاه نخواهندآمد.

۱۳۹۲/۷/۱۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...