نسخه چاپی

اگر باقری بود وزنه‌های بهتری می‌زدم

وزنه‌بردار وزن ۶۲ كیلوگرم تیم ملی كشورمان گفت: برای اینكه در مسابقات جهانی روی سكو بروم باید ركوردهای بهتری بزنم.

به گزارش نما ، مجید عسکری در گفت‌وگو با تسنیم، گفت: من در حرکت یک‌ضرب توانستم رکوردم را یک کیلوگرم افزایش دهم و 134 کیلوگرم را بالای سر ببرم و در حرکت دوضرب نیز در شرایطی که در گذشته 170 کیلو می‌زدم، این بار توانستم یک کیلو بیشتر بزنم. با‌این‌حال خودم از رکوردهایم راضی هستم و از آن مهمتر این بود که توانستم هر 6 وزنه‌ام را بالای سر ببرم.

ملی‌پوش وزن 62 کیلوگرم کشورمان ادامه داد: در لیگ رقیبی ندارم و با اختلاف حدود 40 کیلو توانستم قهرمان لیگ شوم.

وی افزود: امیدوارم در مسابقات جهانی روی سکو قرار بگیرم و مدال بگیرم، البته 18 روز تا مسابقات جهانی باقی مانده است و قطعاً باید رکوردهایم را افزایش دهم تا بتوانم مقام خوبی را کسب کنم.

عسکری در پاسخ به این سؤال "مهمترین رقبایت در مسابقات جهانی کدام وزنه‌برداران هستند؟"، خاطرنشان کرد: وزنه‌بردار کلمبیایی که در المپیک دوم شده است یکی از مهمترین رقبای من به شمار می‌آید. ورزشکاران چین نیز هنوز اسم‌شان اعلام نشده و طی چند روز آینده اعلام می‌شود و بی‌تردید او نیز می‌تواند خطری جدی برای من باشد.

وی در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر "آیا سکته قلبی باقری در روحیه شما تأثیرات منفی نگذاشت؟"، عنوان کرد: صددرصد مؤثر بوده است. ما از زمانی که این خبر را شنیده‌ایم چند روز نتوانستیم تمرینات جدی انجام دهیم و قطعاً اگر باقری بود وزنه‌های بهتری بالای سر می‌بردیم.

عسکری در ادامه تصریح کرد: ما زیاد به حاشیه‌ها توجه نمی‌کنیم و از شرایط راضی هستیم و فکرمان تنها به مسابقات جهانی است تا آنجا خودمان را نشان دهیم. با این حال دوست داریم مسئولان وزارت ورزش نیز سری به ما بزنن

۱۳۹۲/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...