نسخه چاپی

مظلومی لیگ ایران را بی لیاقت خواند

بازی بسیار سنگینی مقابل تیم بزرگ سپاهان داریم. تیم ما در شرایطی است كه باید امتیاز بگیرد .

به گزارش نما پرویز مظلومی اظهار کرد: تیم سپاهان تیم بزرگی است و وضعیت این تیم برای ما کاملا مشخص است اما قول می‌دهم که با یک بازی عالی هواداران دو تیم را شوکه کنیم.

سرمربی تیم مس کرمان ادامه داد: تیم مس کرمان فردا حسن‌زاده را به دلیل مصدومیت و ابرقویی‌نژاد را به دلیل نامناسب بودن روح و روانش در اختیار نداریم.

وی با بیان اینکه من حتما تیم مس کرمان را در نیم فصل دچار تغییر و تحول می‌کنم، ادامه داد: متاسفانه فرصتم برای ترمیم تیم مس کرمان بسیار کم بوده است چرا که من فقط پنج جلسه با این تیم تمرین داشتم و امروز 10 جلسه است که در کنار این تیم هستم.

مظلومی در خصوص اینکه چرا کادر تیمش همیشه یکسان است، ادامه داد: این کادر یکسان بسیار به من کمک خواهد کرد که اعتقاد ما یکی باشد و تصمیمات ضد و نقیض جلوی پیشرفت کار ما را نگیرد.

سرمربی تیم مس کرمان در خصوص اینکه آیا فردا تیم‌شان مقابل تیم سپاهان دفاعی می‌کند یا خیر؟ گفت: تیم‌های مظلومی هیچگاه دفاعی بازی نکردند و من فوتبال دفاعی را دوست ندارم و در بازیهای گذشته نیز با چهار مدافع نشان دادم که اهل دفاعی بازی کردن نیستم.

وی در پاسخ به سوالی که در مورد شرایط ابرقویی‌نژاد از او پرسیدند، گفت: ابرقویی‌نژاد دوست دارد از تیم مس کرمان جدا شود چرا که متاسفانه سر تمرینات با او رفتار خوبی نشد.

مظلومی در خصوص رابطه‌ها در فوتبال ایران نیز اظهار کرد: من هیچ رابطه‌ای با هیچ شخص خاصی ندارم و اگر رابطه‌مند بودم حتما در ابتدای فصل با قراردادی خوب راهی ذوب‌آهن می‌شدم اما نبود همین رابطه من را با مشکل مواجه کرده است.

سرمربی تیم مس کرمان در خصوص باخت استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، به ایسنا گفت: متاسفانه لیگ ما با این امکانات لیاقت حضور در این جایگاه آسیا را ندارد چرا که ما نه امکاناتش را داریم و نه فرهنگش را و فقط نام حرفه‌ای را یدک می‌کشیم.

وی خاطرنشان کرد: متاسفانه ما توقع‌مان از تیم‌های کشورمان بالا رفته است و اگر تیمی از ایران قهرمان آسیا شود مطمئنا فوتبال آسیا زیر سوال می‌رود.

۱۳۹۲/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...