نسخه چاپی

توضیح كفاشیان در مورد دیدار ایران و آمریكا

رئیس فدراسیون فوتبال ایران دلیل مرخصی طولانی مدت را انجام كارهای شخصی و پیگیری برنامه‌های تیم ملی عنوان كرد. وی همچنین گفت: پیش از این هم آمریكا برای برگزاری دیدار تداركاتی درخواست داده بود اما به خاطر مشكلاتی این بازی انجام نشد. البته پیشنهاد جدید هم در حد حرف بوده اما كارلوس كی‌روش با برگزاری این بازی موافق است.

به گزارش نما به نقل از مهر، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال در مورد بازگشت کارلوس کی‌روش به ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: تردیدی وجود نداشت که ایشان باید به ایران برمی‌گشتند و در خدمت تیم ملی کارشان را بصورت جدی تا پایان جام جهانی 2014 انجام دهند.

وی با بیان اینکه طول کشیدن این مرخصی مشکل خاصی نداشت و این مربی پس از دریافت مطالباتش به ایران برگشت، دلیل این مرخصی 25 روزه را بدین شرح عنوان کرد: بخشی از زمان حضور کی‌روش در خارج از ایران مرخصی نبود بلکه امور مربوط به تیم ملی را انجام می‌داد.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در توضیح این مسئله اضافه کرد: بخشی از زمان حضور کی‌روش در خارج از ایران مرخصی بود و آنهم برای انجام کارهای شخصی‌اش اما برخی دیگر از این زمان مربوط به برنامه‌های کاری تیم ملی بوده است. ارزیابی عملکرد بازیکنان که در اروپا شاغل هستند، هماهنگی برای اردوی تیم ملی قبل از جام جهانی برزیل در اروپا و تهیه فیلم دیدارهای دیگر تیم‌ها اقداماتی بود که کی‌روش در زمان نبودنش در ایران، آنها را پیگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه اردوی تیم ملی از هفته آینده و برای دیدار با تایلند آغاز می‌شود، تاکید کرد: کی‌‎روش هنوز تصمیمی برای برگزاری بازی تدارکاتی پیش از دیدار با تایلند نگرفته است. البته اقداماتی از سوی فدراسیون برای مذاکره با حریفان تدارکاتی صورت گرفته اما سرمربی تیم ملی با برگزاری این بازی‌ها موافقت نکرده است.

کفاشیان در مورد اینکه آیا قرار است تیم ملی ایران و آمریکا دیداری تدارکاتی برگزار کنند، یادآور شد: قبلا یکبار قرار بود این دو تیم بازی کنند که به خاطر مشکلاتی انجام نشد. الان در حد حرف است اما طرف مقابل اظهار تمایل کرده است. آنها خواهان برگزاری تورنمنت چهارجانبه با حضور ایران و تیم‌هایی از اروپا و آمریکای جنوبی هستند اما ما ترجیح می‌دهیم این بازی بصورت رفت و برگشت برگزار شود.

وی که مهیمان تلفنی برنامه ورزش و مردم بود، در ادامه اظهار داشت: به خاطر حضور آمریکا در جام جهانی 2014 برزیل، احتمال برگزاری این بازی زیاد است و قطعا در آینده مکاتباتی هم صورت می‌گیرد. البته کارلوس کی‌روش با برگزاری این بازی موافق است.

رئیس فدراسیون فوتبال ایران در مورد اسپانسر جدید تیم ملی هم تصریح کرد: بعد از 5 سال که کسی نیامد یا مبالغ اعلام شده از سوی اسپانسرها خوب نبود، شرکت خودروسازی که نمایندگی یک شرکت خارجی در ایران را دارد، مبلغ قابل توجهی را ارائه کرد که با دریافت آن مسائل فوتبال را رفع و رجوع کنیم.

وی در مورد آخرین پرونده شکایت باشگاه پرسپولیس از محسن قهرمانی اظهار داشت: در این نوع پرونده‌ها که مدارک دقیق نیست، نیاز به تحقیقات بیشتری وجود دارد و به همین دلیل رسیدگی به آن طول می‌کشد. اگر زود قضاوت کرده و تهمت بزنیم، حق افراد ضایع می‌شود.

کفاشیان همچنین گفت: علیپور در خصوص این پرونده چندین جلسه را برگزار کرده است و باید این پرونده با دقت بیشتر رسیدگی شود زیرا آبروی افراد در میان است.

۱۳۹۲/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...