نسخه چاپی

فروش ۲۳۰ میلیونی «دربند» پس از ۹ روز

فیلم‌ سینمایی «گناهكاران» آخرین ساخته فرامرز قریبیان در دو روز اول اكران خود فروش ۱۵ میلیونی را تجربه كرد و «دربند» نیز پس از ۹ روز اكران ۲۳۰ میلیون تومان در تهران فروخت.

به گزارش نما امیر قطبی مدیر پخش شرکت فیلمیران در گفت‌وگو با فارس در خصوص آخرین آمار فروش فیلم‌های در حال اکران توسط این شرکت گفت: جدید‌ترین فیلم اکران شده توسط فیلم‌ایران فیلم سینمایی «گناهکاران» به کارگردانی فرامرز قریبیان است که روز چهارشنبه 4.5 میلیون و روز پنجشنبه 10 میلیون و 500 هزار تومان در سینماهای تهران فروش کرد تا در مجموع فروشی معادل 15 میلیون را در 22 سینمای پایتخت تجربه کند.

وی افزود: همچنین فیلم سینمایی «دربند» به کارگردانی پرویز شهبازی پس از 9 روز اکران در 22 سینمای تهران توانست فروشی معادل 230 میلیون تومان تا پایان روز پنجشنبه را تجربه کند.

قطبی همچنین در خصوص سایر فیلم‌ها نیز گفت: در حال حاضر سه فیلم «هیس دخترها فریاد نمی‌زنند» به کارگردانی پوران درخشنده، «دهلیز» به کارگردانی بهروز شعیبی و «پل چوبی» به کارگردانی مهدی کرم‌پور با وجود آنکه سینماهای سرگروه خود را از دست داده‌اند اما به ترتیب 20، 7 و 22 سالن سینمایی را در تهران در اختیار دارند.

مدیر پخش شرکت فیلمیران در خاتمه اظهار داشت: فیلم سینمایی «هیس» پس از 65 روز اکران به فروشی معادل 2 میلیارد و 300 میلیون تومان، «دهلیز» پس از 65 روز به فروشی معادل 970 میلیون تومان و «پل چوبی» نیز پس از 37 روز نمایش به فروشی معادل 840 میلیون تومان در تهران دست یافته‌اند که هر سه فیلم با فروش مجموعه شهرستان جزء فیلم‌های میلیاردی اکران تابستان به حساب می‌آید.

۱۳۹۲/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...