نسخه چاپی

شعار "مرگ بر آمریكا" درنماز جمعه تهران

نمازگزاران نماز جمعه تهران دراعلام تنفر از دولت آمریكا و رژیم صهیونیستی و تغییر لحن رئیس جمهور آمریكا نسبت به ایران بعد از تماس تلفنی با حسن روحانی بار دیگر فریاد مرگ بر آمریكا و مرگ بر اسرائیل سردادند.

به گزارش نما به نقل از مهر، در نمازجمعه امروز تهران که به امامت حجت الاسلام صدیقی در دانشگاه تهران در حال برگزاری است ، در اعتراض به سیاست استکباری و اظهارات تند و جنگ طلبانه رئیس جمهور آمریکا با وجود گفتگوی های انجام شده میان ایران و آمریکا بار ها شعار مرگ بر آمریکا سر داده شد.

بنا بر این گزارش، از جمله موارد تکرار این شعار پیش از آغاز خطبه های نماز بود که در مراسم اعلام شد: اوباما با الگو برداری از صحبت های بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی تهدید نظامی علیه ایران را تکرار کرد و گفت، گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است. اوباما تحت لابی شدید صهیونیست ها اظهار داشت ایرانی ها به دلیل تحریم های فوق العاده ای که ما در چند سال گذشته اجرا کردیم آماده مذاکره شدند، سوال این است که چرا رئیس جمهور آمریکا در کوتاه ترین زمان ممکن این تغییر موضع را رسانه ای کرد.

مجری مراسم در ادامه تاکید کرد: در سخنرانی نفرت اانگیز و نژاد پرستانه نتانیاهو که در حد یک پارازیت کوچک هم نبود در لحن پرخاشگرایانه و شعارزده 70 بار نام ایران را تکرار کرد و همین مساله نشان از نعل وارونه وی یعنی همان سیاسیت فرار به جلو و به ظاهر ایران ستیزی دارد که به منظور گریز از بحران های داخلی و بین المللی این رژیم جعلی دروغ پردازی را محور کار خود قرار داده است. در حالی که دولت اوباما در مقابل کنگره اختیاری از خود ندارد و کنگره آمریکا به طور کامل در اختیار صهیونیست ها می باشد و اقتصاد کاخ سفید نیز شرایط سقوط را تجربه می کند همه نشان از عجز و سرسپردگی شیران بزرگ است. واشنگتن به خوب می داند که نیاز به برقراری با تهران را دارد و نرمش قهرمانانه از سوی ایران اسلامی موضع عزت و سربلندی است و نه دراز کردن دست نیاز سوی شیر بی یال و دم آمریکا. صد البته که دیپلماسی قدرتمندانه و روند رو به تعالی جمهوری اسلامی موجب عصبانیت سران رژیم صهیونیستی و کاخ سفید شده است و حاکی از ناتوانی کاخ سفید در رویارویی با مردم ولایتمدار ایران است که بر کسی پوشیده نیست که آنها از هیچ کوششی برای شکست جمهوری اسلامی فروگذار نکرده اند و بارها از این ملت شجاع تو دهنی خورده اند و از این پس نیز خواهند خورد.

وی یاد آور شد : رهبر معظم انقلاب در ابتدای امسال در حرم مطهر رضوی فرمودند آن روزی که شما قصد تغییر نظام را داشتید و این را به صراحت اعلام کردید هیچ کاری نتوانستید انجام دهید و بعد از این هم نخواهید توانست.

در پی این سخنان نماز گزاران فریاد مرگ بر آمریکا سردادند .

این شعار در بخش های دیگر مراسم که با سخنرانی محمد حسین صفار هرندی مشاور فرهنگی فرمانده سپاه به عنوان سخنران پیش از خطبه های نماز جمعه و خطبه های آیت الله صدیقی برگزارشد ، تکرار شد.

۱۳۹۲/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...