نسخه چاپی

اصطلاح جالب مایلی‌كهن در مورد بازی تیم علی دایی

سرمربی تیم فوتبال صبای قم گفت: فوتبالی كه پرسپولیس ارایه كرد به سمت دهه 60 رفت كه علی اصغری بود.

محمد مايلي‌کهن پس از مساوي يک بر يک صبا مقابل پرسپوليس در نشست خبري اظهار داشت: لطفا صحبت‌هايم را ضبط کنيد چمني که درورزشگاه قم است بعد از ورزشگاه آزادي بهترين است و پاداش به اين بنده‌ خدا که زمين چمن را آماده نگه داشته بدهند. جايي که آب هست زمين‌شان خوب نيست و خيلي جاها زمين چمن مصنوعي دارند. ما در شروع بازي امروز خوب نبوديم و من هرچه دارم از خدا، مادرم و پرسپوليس دارم. خوب بازي را شروع کردند ولي ما گل فوق العاده زيبايي زديم.

به گزارش فارس، وي ادامه داد: ما گفتيم سانترها تيز و کوتاه باشد، خط دفاع پرسپوليس بسيار قوي است. تعويض‌هايي که انجام دادند نوري، نوروزي بودند و فوتبالي که ارائه کردند علي‌اصغري بود، مثل دهه 60 ! گل مساوي را خورديم اما درود به شرف بازيکنانم.

وي در مورد درگيري‌اش با علي دايي، گفت: در همه بازي‌ها کاري مي‌کند که همه چيز تحت تاثير خودش باشد و آيا لزومي دارد اعتراض کند؟ ما بچه نيستيم. متاسفانه چه بلايي آقايان سر محسن قهرماني آوردند و اصل قضيه اين است که پاي يک بدنساز در ميان است و حالا مي‌خواهند همه چيز را تحت تاثير قرار بدهند. فوتبال جنگ نيست.

مايلي‌کهن تصريح کرد: تعدادي کارچاق کن دارند که اگر لازم باشد اين مسايل را مي‌گويم که حتي برخي آنها از ماوراء الطبيعه استفاده مي‌کنند و هکتار هکتار زمين گرفته‌اند و باز هم مي‌گويند طلبکاريم و بالاي 300 ميليون به کسي داديم که دست چپ و راستش را نمي‌شناسد. در اين سال‌ها مرور کنيد چه کسي بيشترين اعتراض را داشت. 11 هفته از روي نيمکت تکان نخوردم و مگر داوري به ضرر ما نبوده است؟ کار چاق کن آقايان مي‌آمد همه چيز را درست مي‌کرد که اسمشان را نماينده مي‌گذازند! ببينيد کار چاق کن‌ها چقدر درآمد دارند و چقدر ماليات مي‌دهند؟

وي افزود: 5 ميليارد و 100 ميليون تومان قرارداد آقايان است اما مي‌خواهند همه را له کنند و چند نفر را زير پاي خود را له کنند و تازه مي‌گويند عفو عمومي بدهيد و هر کسي خطاکار بوده بايد با او برخورد شود. من در يازده هفته يکبار هم در مورد داوري حرف نزدم، به نظر شما ما ميزبان بوديم؟امروز آمدند که جريان داوري را به نفع خودشان تمام کنند.

سرمربي صبا در مورد اظهارات دايي که او به همه چيز ورود مي‌کند، گفت: من مرد و مردانه حرف‌هايم را زده‌ام و يک کلمه حرف را هم اينطرف و آنطرف نکرده‌ام اما ايشان گفته من اين حرف‌ها را نزده‌ام. تو مي‌خواهي به همه چيز ورود کني، من پرسپوليسي‌ام که از پرسپوليس شکايت کرده‌ام؟ برخي بچه‌ها به نان شب خود محتاج بودند اما از پرسپوليس شکايت نکردند و اين آقايان همه چيز را در توپ مي‌بينند و ان‌شاءلله وضعشان بهتر هم بشود. مي‌گويند خانه هزار و 100 متري داري ناراحت مي‌شوي و يا ماشين خوب داري ناراحت مي‌شوي، مگر به آدم بگويند دارايي داري، بايد ناراحت بشود.

وي ادامه داد: همه من را مي‌شناسند، چه حملاتي به من شد، چه مي‌شود وقتي مي‌بازند همه چيز را مي‌گويند و من کي اين مسايل را عنوان کردم. من شش سال پيش اين مسايل را گفتم اما آقايان مي‌بازند اين حرف‌ها را مي‌زنند و فاصله استاديوم با مرکز شهر دور است هوادار نمي‌آيد الان حسيني بازيکن 19 ساله قمي بازي مي‌کند چرا هواداران نمي‌آيند؟ الان فوتسال در مرکز شهر است ولي ما اگر 25 نفر مان هم از قم باشد که درست نيست، چون فوتبال فرا مرزي است مثل بارسا و آرسنال يک نفر در اين تيم‌ها از کشورشان هستند و اين بازي‌ها بايد در مرکز شهر برگزار شود و رفت و آمدها آسان باشد تا مردم راحت بازي را ببيند.



وي در مورد اينکه شما ناظر بازي نيستيد چرا به سمت دايي حمله کرديد، بعد از اين اتفاق هم داوري به سود شما بود، گفت: شما از کجا هستيد؟ من درباره حرف شما حرفي ندارم و اين تشخيص من بود. من به مربي پرسپوليس حمله کردم. شما حرف نزن (به خبرنگاري که از تهران آمده است) سوال شما کاملا اشتباه بود من به کسي حمله نکردم فيلم‌ها را ببينيد. چه کسي به ارکان فوتبال حمله مي‌کند. داور گفتيد سوت‌هاي 50 درصدي را به نفع ما زد و در همه جا جانبدارانه حرف مي زنيد و خدا پدرتان را بيامرزد که نگفتيد 60 به 40 است و در همه جا 50 به 50 به سود ميزبان سوت مي‌زنيد و اگر دقت کنيد در ورزشگاه آزادي چنين اتفاقي مي‌افتد. در آن صحنه آقايان حمله شان به داوري بخاطر آن باخت نبود زمينه ساز براي بازي هاي بعدي بود.چه موردي بود که در اين صحنه بازي دايي به داور اعتراض کرد و 5 صحنه به نفع ما بود که به ضرر ما سوت زدند و اين هاي قهرماني ديگر به وجود بياورند که من گفتم مورد ديگر ي ندارد.



مايلي کهن در مورد اينکه در روز گذشته گفتيد اميدوارم داور تحت تاثير نباشد و از روز گذشته ورود کرديد، شما در اين برهه بايد کمک کنيد فساد حل شود اگر فسادي ديده‌ايد و شما هم خيلي‌ها را له کرده‌ايد و چرا مي‌گوييد 300 ميليون به کسي داده‌آند که دست چپ و راستش را نمي‌شناسد. گفت: شما به بيراهه مي‌رويد و اسم افشين قطبي را مي‌آوريد و من روزي در مورد قطبي حرف زدم که گفت من ديوانه بودم که به ايران آمدم و من هم گفتم آقاي قطبي شماي ديوانه عاقل مات کن بوديد. که يکباره سرمربي تيم ملي فوتبال ايران شديد. 30 سال در ايران نبودي و حتي گذرنامه هم نداشتي و آمدي و پول را گرفتي و رفتي و من هم نبايد يکسري حرف ها را مي‌زدم واگر استنباطم اين بود که آقايان مي‌خواهند فساد از بين برود من هم کمک مي‌کردم اما آقايان به دنبال منافع خودشان هستند چطور آن روز که قهرماني پنالتي گرفت و که حتي يک بچه هم مي‌گفت پنالتي نبود اين حرف‌ها را نمي زدند و نمي‌گفتند قهرماني اينطور آنطور است و من خسته شده‌ام اينقدر دادگاه رفتم و يک شعبه در دادگاه به نامم خورده بود و اما يکي از آقايان ارتباطي داشته که از گذشته بوده است که به عنوان حمايت از پاک بودن، کدام اراده براي از بين بردن تباني در کشور وجود دارد. تباني فقط در فوتبال است در دادگستري نيست؟ اين مسايل در شهرداري و آموزش پروش و کلانتري نيست؟ آدم شريف زياد داريم من اين همه پول و هکتار هکتار زمين دارم چقدر ماليات مي‌دهند.

در اين لحظه مايلي کهن برگه‌اي رو کرد و گفت: من در سال 87-88 مودي نمونه مالياتي شدم اما با وجود اينکه آقايان ماليات بهخاطر کار چاق‌کن‌ةا ندادند مي‌گويند آقايان مودي نمونه مالياتي هستند و من از چيزي نمي‌ترسم اما آقايان مي‌خواهند همه چيز را له کنند.

سرمربي مايلي کهن در پاسخ به سوال خبرنگار فارس که قبل از بازي بهتر نبود به سمت دايي مي‌رفتيد و بزرگواري مي‌کرديد، گفت: من از اين کارها زياد کرده‌ام. مگر باقري آمد طرف من؟ شايد دليل خاص خودش را دارد. من با کريم مشکلي نداشتم و ايشان دليل خاص خودش را داشت اما افرادي که فوتبال را فقط براي خودشان مي‌‌خواهند طبيعي است. نمي‌خواستم دوستي ظاهرانه داشته باشم و ديگر اين کار را نخواهم کرد.

وي ادامه داد: زحمت را آنهايي کشيدند که به سمت نيمکت تيم مقابل رفتند و وقتي تيم‌شان گل زد آنطور پريدند که هوا سوراخ شد. آنهايي که هرچه دارند از پرسپوليس است و بعد رفتند و از اين تيم شکايت کردند پرسپوليسي هستند نه من.

سرمربي صبا در مورد تشکر از او بابت ميدان دادن به يک بازيکن 19 ساله، گفت: اگر بازيکني مايل باشد و تمايل به حضور داشته باشد از خدايم است بيايد اما توان نداريم بازيکن را به صرف اسم نمي‌آورم و پاي همه قضايا هستم و به غير از حسيني 19 ساله روزبه چشمي هم 19 سال داشت و بازيکن 21 ساله هم داشتيم اما اين مسايل دليل نمي شود که با امکاناتي که داريم بخواهيم کار غير عادي انجام بدهيم و ديروز هم 20 درصد از پول بازيکنان را داديم.

۱۳۹۲/۷/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...