نسخه چاپی

انتقاد علی كریمی از سریال پژمان

علی كریمی چندان اهل تلویزیون دیدن و دنبال كردن سریال ها نیست. جادوگر كه همیشه زندگی حرفه ای و منظمی را دنبال می كند، به خاطر ساعت صرف شام و خوابش چند قسمت بیشتر از برنامه نود را ندیده است.

به گزارش نما به نقل از روزنامه گل علی کریمی چندان اهل تلویزیون دیدن و دنبال کردن سریال ها نیست. جادوگر که همیشه زندگی حرفه ای و منظمی را دنبال می کند، به خاطر ساعت صرف شام و خوابش چند قسمت بیشتر از برنامه نود را ندیده است. البته همین علی کریمی که در مورد آن صحبت می کنیم، گاهی سریال زیر آسمان شهر را چنان دنبال می کرد که به خاطر آن حتی قید برنامه های دیگر خود را می زد.

به هر حال جادوگر محبوب فوتبال ایران این شب ها یکی از بینندگان سریال پژمان است. کریمی با توجه به نگرش و قلم جادویی پیمان قاسم خانی که مثل چماق مدام روی سر پژمان فرود می آید، در مورد پربیننده ترین سریال این شب های تلویزیون ایران هم صحبت های جالبی می کند: «سریال خوبیه. توی این چند شب هم سریال رو دیدم اما به نظر من خود هنرپیشه ها و بقیه قشرها هم یکسری مسائل و مشکلاتی دارن که می شد به اونها هم اشاره کرد. من نمی گم فوتبالیست ها ایرادی ندارن و همه چیز درسته ولی به هر حال یکسری چیزهای مثبت هم هست که می شد به اونها پرداخت. البته الان نمی شه در مورد این قضیه نظر داد ... فعلا خیلی زودهکه بخوایم قضاوت کنیم ولی امیدوارم که داستان به این سمت و سو بره.»

هرچند کریمی نمی دانست که ما پس از گفتگو با او، با پیمان قاسم خانی تماس می گیریم ونظر او را در مورد جادوگر می گیریم ولی این کار اتفاق های جالبی را به همراه داشت. پیمان قاسم خانی که کلا اهل مصاحبه نیست، برای دومین بار در طی چند روز گذشته با «گل» به صحبت پرداخت: «تحت هر شرایطی هر چی علی آقا بگه درسته! ما علی آقا رو اونقدر دوست داریم که مقابل ایشون حرفی برای گفتن نداریم. خیلی خوشحالم که علی کریمی سریال ما رو دیده ولی در مورد موضوع درستی که ایشون گفته، باید بگم که ما توی قسمت های آینده یکسری از هنری ها رو هم وارد داستان می کنیم و اتفاقا خودزنی جالبی انجام می دیم!»

علی کریمی که از طریق دوستانش در جریان مصاحبه پیمان قاسم خانی با «گل» قرار گرفته بود، از تعریف و تمجیدهای بهترین نویسنده طنز ایران در مورد خودش به وجد آمده بود: «همانطور که شما هم می گین پیمان قاسم خانی یکی از بهترین نویسنده های ایرانه. از طرف من به پیمان قاسم خانی بگین که من کارهای ایشون رو دوست دارم و برام خیلی جالبه که ایشون هر چی می نویسه، می گیره و مردم ازش استقبال می کنند.از طرف من به بچه های سریال پژمان خسته نباشین بگین و امیدوارم که توی قسمت های بعدی این سریال بهتر و پربیننده تر بشه.»

پیمان قاسم خانی به شدت فوتبالی است، پس از صحبت های علی کریمی از خاطرات ورزشی اش در مورد جادوگر می گوید: «من کریمی رو از وقتی می شناختم که سالنی بازی می کرد. اون موقع خود ما هم فوتسال بازی می کردیم و من کریمی رو از همون سال ها به خوبی می شناختم. همیشه پیش خودم می گفتم که اگه این بازیکن تکنیکی بیاد توی فوتبال چه اتفاق خوبی می افته و بالاخره هم شنیدم کریمی وارد فوتبال شده و خیلی طول نکشید که علی آقا خودش رو نشون داد و به یک اسطوره بزرگ تبدیل شد.»

وقتی به قاسم خانی می گوییم که کریمی به راحتی از سریال پژمان انتقادهایی داشته، چنین می گوید: «از علی کریمی به این دلیل خوشم میاد که حرفش رو بدون رودربایستی و مشکلی می زنه. کریمی یکسری خصوصیات اخلاقی جالب داره که برای من خیلی محترم و قابل توجه است. کریمی اگر از ما و سریال ما انتقادی هم داشته باشه، ما حرفی نمی زنیم چون از پس جادوگر برنمیایم (خنده) البته خواهش من از کریمی اینه که قسمت های بعدی رو ببینه و منتظر وارد شدن ماجراهای هنری ها به داستان باشه.»

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...