نسخه چاپی

ریزش سنگ نمای ساختمان بر سر پسر 12 ساله

سید جلال ملكی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران در گفت‌وگو با ایسنا،‌ در تشریح جزئیات این خبر گفت: وقوع حادثه سقوط بالابر حمل مصالح ساختمانی در ساعت 17:49 روز گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و به دنبال آن آتش‌نشانان ایستگاه 28 از سوی ستاد فرماندهی به محل حادثه كه یك ساختمان چهار طبقه در حال ساخت واقع در خیابان زمزم كوچه متین بود، اعزام شدند.

وی با بیان اینکه آتش‌نشانان پس از حضور در محل مشاهده کردند که سبد حامل سنگ نمای ساختمان از طبقه چهارم یک ساختمان در حال ساخت به پایین سقوط کرده گفت: متاسفانه در همین حین پسربچه‌ای 12 ساله در محل بوده که این سبد با محتویات داخلش روی وی افتاده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای نجات این پسربچه اظهارکرد: آتش‌نشانان همزمان با ایمن‌سازی محل اقدام به برداشتن سنگ‌ها و سبدبالابر از روی این پسر بچه و خروج‌ وی کردند که پس از تحویل این پسربچه به عوامل اورژانس آنان با بررسی علائم حیاتی مرگش را به علت شدت جراحات وارده تایید و اعلام کردند.

وی درباره علت بروز این حادثه نیز اظهارکرد: با توجه به اینکه بالابر دچار سقوط نشده و تنها سبد آن جدا شده، احتمالا پارگی کابل یا شل‌شدن پیچ‌ها و مهره‌های بالابر علت بروز این حادثه بود.

به گفته سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران آتش‌نشانان در ساعت 18:16 پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود در این محل خاتمه دادند.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...