نسخه چاپی

مسعود كمروند

رویانیان گفت داماش را ببرید یك سال كارت سوخت مجانی به شما می‌دهم

آزادكار وزن ۶۶ كیلوگرم تیم كشتی ثامن الحجج سبزوار گفت: به محسن كاوه گفته بودم با استیل آذین قرارداد داخلی دارم اما چون از لحاظ قانونی مشكلی نبود با این تیم قرار داد بستم.

به گزارش نما مسعود کمروند در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم ، در پاسخ به این سوال که چرا با وجود داشتن قرارداد با تیم استیل‌آذین تهران به ثامن‌الحجج سبزوار پیوست اظهار داشت: با استیل‌آذین قرارداد داخلی بستم و به توافق رسیدم اما بر سر پول قرارداد به توافق نهایی نرسیدیم و پس از آن به سراغ تیم ثامن رفتم. از استیل‌آذین 15 میلیون تومان گرفتم اما هر زمانی که آنها بگویند پول آنها را پس می‌دهم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه محسن کاوه در اظهارنظری گفته که از قرارداد داشتن کشتی‌گیران با استیل‌آذین خبری نداشته عنوان کرد: من به کاوه گفتم که با استیل‌آذین قرارداد دارم و او در جریان بود. زمانی که به فدراسیون رفتم تا قرارداد رسمی با ثامن ببندم در آنجا از اساسنامه نیز یک برگه کپی گرفتم و آنها به من گفتند قرارداد با استیل‌آذین معتبر نیست. تمام صحبت‌ها را با آقا محسن در میان گذاشتم و او نیز گفت مشکلی نیست و قراردادت را با ما ثبت کن. همان زمان نیز شنیدم که قرارداد داخلی را می‌توان فسخ کرد اما خبری از شکایت و این مشکلات نبود.

این کشتی گیر در پاسخ به این سوال که آیا این کار شما غیراخلاقی نبوده، خاطرنشان کرد: حرف شما درست است اما آن زمان که من با استیل آذین قرارداد امضا کردم هنوز سقف قراردادها مشخص نبود. قرار بود آنها به ما 60 تا 70 میلیون بدهند و این در شرایطی بود که ملی‌پوشان حق شرکت در لیگ را نداشتند و من که حتی مهدی تقوی را نیز برده‌ام به عنوان نفر دوم باید سقف قرارداد را دریافت می‌کردم. پس از آن با ثامنی‌ها قرارداد سفید امضا کردم تا مشکلی برایم پیش نیاید.

کمروند در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه گفته می‌شود حدود 40 تا 50 میلیون تومان جریمه خواهید شد گفت:کاوه به من قول داده که نگذارد جریمه شویم و مشکلی برای ما پیش نیاید. اگر بدانم که قرار است جریمه شوم به ثامن نمی‌روم. ضمن اینکه ثامنی‌ها گفتند در صورت جریمه شدن خودشان جریمه را پرداخت خواهند کرد.

وی ادامه داد: سال گذشته از قرارداد با پرسپولیس ضرر زیادی متحمل شدم. در آن زمان رویانیان با ما 40 میلیون قرارداد بست اما هنوز 20 میلیون بیشتر به ما نداده است. او سال قبل در دیدار مقابل داماش به ما گفت اگر مسابقه را ببرید تا یک سال کارت سوخت رایگان به شما می‌دهم اما هنوز نصف پول ما را نداده است. او به خلعتبری 3 میلیارد تومان داده اما کل پول بازیکنان ما 500 میلیون هم نیست که نمی دهد.

به گزارش تسنیم، هفته گذشته رئیس کمیته انضباطی از پرونده ای خبر داد که در آن 5 کشتی گیر تیم استیل آذین با دور زدن قانون در حالی که با این تیم قرارداد داخلی داشتند به تیم ثامن الحجج سبزوار پیوستند.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...