نسخه چاپی

اعتراض چینی ها ازتعطیلی دولت آمریكا

تعطیلی دولت آمریكا به علت درگیری احزاب دموكرات و جمهوری خواه باعث شده تا كاربران چینی خدمات سایبری شركت‌های آمریكایی دست به اعتراض بزنند.

به گزارش نما به نقل از فارس ، بسیاری از این افراد از ایجاد اختلال در خدمات رسانی به خود و احتمال عدم دسترسی به سرویس های اینترنتی مورد استفاده شان نگران هستند.

یک دانشجوی چینی در این مورد می‌گوید: دولت آمریکا تعطیل شده و سرورهای وب سایت‌های مورد استفاده ما ممکن است از کار بیفتند. ما نمی توانیم اسناد علمی خودمان را در وب سایت موسسه استاندارد و فناوری موسوم به NIST آپلود کنیم.

به گفته این دانشجو و برخی دیگر از کاربران خدمات NIST مشخص نیست تعطیلی سرورهای این وب سایت چند روز دیگر به طول بینجامد. حتی اگر ظرف هفته‌های آینده این مشکل حل شود، راه‌اندازی مجدد سایت یاد شده و بازگرداندن آن به وضعیت عادی مدتی طول می‌کشد.

اختلاف نظر دولت آمریکا و نمایندگان جمهوری خواه کنگره بر سر لایحه بودجه این کشور دولت این کشور را به تعطیلی کشانده و نزدیک به هشتصد هزار کارمند دولت مجبور به مرخصی اجباری بدون حقوق شده اند.

این مساله باعث شده بسیاری از جهانگردانی که در آمریکا به سر می برند نیز عصبانی و ناراضی شوند، زیرا تمامی پارک ها، موزه ها و باغ وحش های این کشور تعطیل شده است.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...