نسخه چاپی

احتمال تحقیق و تفحص از وزارت نفت

حجت‌الاسلام سید ‌مهدی موسوی‌نژاد نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضوع تحقیق و تفحص از وزارت نفت گفت: ما مباحثی درباره فروش نفت و جذب نیروهای بومی در این وزارتخانه مطرح كرده‌ایم كه مسئولان وزارت نفت باید پاسخگو باشند.

وی اضافه کرد: مسئولان وزارت نفت پیش از این اعلام کرده‌اند که مستنداتی در رد این ادعاها دارند که قرار بود به کمیسیون ارائه کنند اما تاکنون سندی به کمیسیون ارائه نشده است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه در صورت ارائه اسناد اگر قانع شویم، دیگر تحقیق و تفحص را پیگیری نکرده و انصراف خواهیم داد، اظهار داشت: اگر در این باره قانع نشدیم در کمیسیون انرژی رای‌گیری صورت خواهد گرفت و تحقیق و تفحص به صحن خواهد آمد.

موسوی‌نژاد با بیان اینکه قرار است در جلسه فردا اسناد مرتبط با مباحث مطرح شده توسط مسئولان وزارت نفت به کمیسیون ارائه شود، تصریح کرد: ما منتظر ارائه اسناد هستیم و در صورت عدم ارائه، تحقیق و تفحص را در صحن علنی مطرح و سپس دنبال خواهیم کرد.

نماینده مردم دشتسان در مجلس گفت: اکنون بحث تحقیق و تفحص از وزارت دفاع، پشتیبانی نیروهای مسلح را پیگیری می‌کنیم که به عملکرد سازمان تامین اجتماعی و سازمان بازنشستگی نیروهای مسلح مرتبط است.

موسوی‌نژاد همچنین گفت: قرار است در جلسه سه‌شنبه کمیسیون وزیر دفاع حضور یابد و در مورد مباحث مرتبط با این سازما‌ن‌ها توضیح دهد که در صورت قانع شدن از تحقیق و تفحص صرفنظر کرده و در غیر این صورت تحقیق و تفحص را پیگیری خواهیم کرد.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...