نسخه چاپی

احمدی‌نژاد حق داشتن تیم اسكورت را ندارد

رییس جمهور سابق باید به داشتن تیم حفاظت قانع باشد و این اقدامات آقای احمدی‌نژاد كاملا برخلاف شعارهای ساده زیستی وی است كه سالیان دراز بر آن پافشاری كرده است/هیچ رییس جمهوری حق درخواست تیم اسكورت را ندارند و اگر چنین درخواستی داشته باشند زیاده خواهی كرده‌اند و كاملا برخلاف قانون عمل كرده است.

به گزارش نما یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی معتقد است که محمود احمدی‌نژاد یک شهروند عادی بوده و حق داشتن تیم اسکورت را ندارد.
عوض حیدرپور نماینده شهرضا در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار قانون آنلاین در ارتباط با اخبار منتشر شده در مورد تیم اسکورت عظیم محمود احمدی احمدی‌نژاد گفت: روسای جمهور سابق حق داشتن تیم حفاظت را دارند و این موضوع همواره هم مرسوم بوده است اما ضرورتی به داشتن تیم اسکورت ندارند چراکه روسای جمهور بعد از پایان دوره‌شان همچون یک شهروند عادی هستند و نیازی به داشتن تیم اسکورت ندارند.
وی ادامه داد: هیچ رییس جمهوری حق درخواست تیم اسکورت را ندارند و اگر چنین درخواستی داشته باشند زیاده خواهی کرده‌اند و کاملا برخلاف قانون عمل کرده است.
این عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تاکید بر اینکه این شیوه رفتاری احمدی‌نژاد مغایر با شعار‌هایش است، گفت: رییس جمهور سابق باید به داشتن تیم حفاظت قانع باشد و این اقدامات آقای احمدی‌نژاد کاملا برخلاف شعارهای ساده زیستی وی است که سالیان دراز بر آن پافشاری کرده است.
حیدرپور در مورد هماهنگی‌ها برای داشتن تیم اسکورت برای یک شخص را گفت: اصولا هماهنگی برای در نظر گرفتن تیم اسکورت برای یک شخص بر عهده شورای عالی امنیت ملی است و اجرای آن نیز بر عهده سپاه است.
گفتنی است صبح امروز خبری در رسانه‌ها منتشر شده بود که حاکی از تردد احمدی‌نژاد در در خیابان‌های شمال تهران با یک پژو پارس و چند خودروی اسکورت درحال سفر شهری داشت که به رسم همیشگی وی وانمود می‌کرد به ابراز احساسات کسانی که در خودروهای خود بودند پاسخ می‌د‌هد. جالب اینکه براساس همین خبر، ‌ علاوه بر خودروی چراغ چرخان پلیس و پلیس موتورسوار، چندین نفر در 4 خودرو احمدی‌نژاد را اسکورت می‌کردند.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...