نسخه چاپی

"فری گودزیلا" دستگیر شد

پسر شروری كه با قمه و ضرب و شتم از شهروندان زورگیری می‌كرد توسط پلیس تهران در یك عملیات منسجم دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران ، چند روز گذشته فردی سراسیمه و رنگ باخته وارد کلانتری مهرآباد جنوبی شد و ضمن معرفی خود به نام ناصر 24 ساله به ماموران گفت که فردی به نام فری گودزیلا که از اراذل و افراد شرور منطقه است با تهدید قمه موتور سیکلت بنده را گرفت و متواری شد.

به دلیل حساسیت موضوع معاونت کلانتری مهرآباد جنوبی رسیدگی به این پرونده را در دستور کار خود قرار داد و ابتدا امر تمامی شبکه‌های اطلاعاتی خود را در سطح منطقه فعال نمود.

در کمتر از 48 ساعت از کار اطلاعاتی متهم با موتورسیکلت سرقتی در خیابان سی متری جی ردیابی شد و ماموران جهت دستگیر متهم به محل اعزام شدند و در یک تعقیب و گریز توانستند این اوباش زورگیر را دستگیر و به مقر انتقال دهند.

متهم در کلانتری به ده‌ها مورد زورگیری با قمه از شهروندان اعتراف کرد و تعدادی از اهالی محل نیز با مشاهده دستگیری فری گودزیلا به کلانتری آمده و از وی شکایت کردند و به ماموران گفتند که این پسر شرور با تهدید قمه و ضرب و شتم از آنان و سایر اهالی و شهروندان اقدام به زورگیری می‌کرده است.

رئیس کلانتری مهرآباد جنوبی در این خصوص از شهروندان درخواست کرد تا اگر از فردی در محدوده کلانتری مهرآباد جنوبی زورگیری شده جهت شناسایی متهم به معاونت تجسس کلانتری مهرآباد جنوبی مراجعه کند.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...