نسخه چاپی

اختلافات همسایگی به اسید پاشی ختم شد

زنی كه به دلیل اختلافات صورت زن همسایه را با اسید سوزاند، توسط پلیس تهران چند دقیقه پس از ارتكاب این عمل غیر انسانی دستگیر شد.

به گزارش نما، ۴ مهرماه تعداد زيادي از شهروندان به ۱۱۰ تماس گرفته و ماموران را در جريان يک مورد اسيد پاشي قرار دادند. به دليل حساسيت موضوع ماموران کلانتري نازي‌ آباد سريعا به محل اعزام شدند.

پس از استقرار ماموران در محل مورد نظر، زني که از ناحيه صورت با اسيد سوخته بود و در حال جيغ زدن بود به ماموران کلانتري مراجعه کرد و گفت: چند دقيقه قبل زن همسايه از پشت ايرانيت وارد خانه بنده شده و مرا با اسيد سوزاند و متواري شد.

اين زن که صديقه نام داشت سريعا با هماهنگي ماموران انتظامي توسط عومل اورژانس به بيمارستان يافت‌آباد انتقال داده شد.

پس از انتقال قرباني اسيد پاشي، ماموران متهم را که فرزانه نام دارد، در حالي که جلوي درب منزلش به مردم و رهگذارن فحاشي مي‌کرد دستگير و به کلانتري انتقال دادند.

متهم در کلانتري علت اين اقدام غير انساني را مشکلات همسايگي مطرح نمود و سپس به پايگاه هفتم پليس آگاهي تهران بزرگ انتقال داده شد.

سرکلانتر هفتم پليس پايتخت سرهنگ علي اکبر سليماني درباره اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: متهم پس از اعتراف به اسيد پاشي و مطرح نمودن جزئيات علت اين اقدام به دستور مقام قضايي روانه زندان شد.

۱۳۹۲/۷/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...