نسخه چاپی

سروش صحت از «پژمان» گفت

سروش صحت درباره‌ی اینكه آیا پیش‌بینی می‌كند سریال «پژمان» تجربه‌ی موفق «ساختمان پزشكان» را تكرار كند؟ گفت: تمام سعی‌مان را كردیم تجربه‌ی موفق «ساختمان پزشكان» را داشته باشیم اما این موفقیت در عمل معلوم می‌شود.

به گزارش نما، کارگردان «پژمان» گفت: به هر حال «پژمان» تعداد قسمت‌هایش کمتر از «ساختمان پزشکان» است. «ساختمان پزشکان» 55 قسمت بود و این مجموعه 26 قسمت است. آن مجموعه در آپارتمان و خانه بود، اما «پژمان» تنوع لوکیشن‌هایش بیشتر است و تعداد قسمت‌هایش کمتر. امیدوارم مردم از این مجموعه نیز خوششان بیاید.

سریال پژمان

صحت در ادامه درباره‌ی متفاوت بودن طنز «پژمان» و حضور بازیگران «ساختمان پزشکان» در این مجموعه، گفت: سه تن از بازیگران «ساختمان پزشکان» با «پژمان» مشترک هستند. اما افراد زیادی از جمله پژمان جمشیدی، امیرحسین رستمی، حمید درخشانی، بهروز رهبری‌فر، آرش برهانی، علی موسوی، محمد محمدی، حسین ماهینی در نقش خودشان بازی کرده‌اند. این مجموعه با «ساختمان پزشکان» متفاوت است به جهت اینکه افراد زیادی نقش خودشان را ایفا می‌کنند.

این کارگردان «ساختمان پزشکان» را پرونده‌ای دانست که بسته شده است و تمایل ندارد سری جدید آن را بسازد و در عین حال درباره پخش چند باره‌ی مجموعه «ساختمان پزشکان» از شبکه‌های دیگر، اظهار کرد: مردم هنوز هم «ساختمان پزشکان» را دوست دارند و ما نیز خوشحال می‌شویم کاری در نوبت دوم یا سوم پخش می‌شود و مردم همچنان می‌بینند و خوششان می‌آید.

سروش صحت که در زمان ساخت «پژمان» درباره‌ی ساخت مجموعه‌های طنز شبانه که نقطه‌ی قوت تلویزیون محسوب می‌شود، اظهار کرد: ساخت مجموعه‌های طنز شبانه به سیاست‌گذاری تلویزیون برمی‌گردد اما اگر هنوز هم کار خوبی با تعداد قسمت‌ بالا ساخته شود، فکر می‌کنم مردم استقبال کنند. هر چند که ساخت کارهایی با تعداد قسمت‌های بالا سخت است و باید بودجه‌ی آن‌ها تامین شود. این مساله خیلی مهم است که یک کار 90 قسمتی به بودجه‌ی زیادی احتیاج دارد تا تامین بشود. اما اگر ایده‌ی جدیدی فکر جدید و گروه خوبی جمع شوند فکر می‌کنم مردم استقبال کنند.

۱۳۹۲/۷/۱۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...