نسخه چاپی

شكایت استقلال از بازیكن اتهام زننده

عکس خبري -شکايت استقلال از بازيکن اتهام زننده

باشگاه استقلال به دلیل صحبت‌های حسن اشجاری بر علیه این باشگاه، از این بازیكن به فدراسیون فوتبال شكایت كرد.



به گزارشنما به نقل از مشرق، باشگاه استقلال به دنبال صحبت‌هاي دیروز حسن اشجاري كه در آن به اين باشگاه تهراني اتهام‌هايي وارد كرده بود، از اين بازيكن به فدراسيون فوتبال شكايت كرد.

مدير روابط عمومي باشگاه استقلال به ايسنا گفت: صحبت‌هاي اشجاري مصداق واقعي اتهام به باشگاه استقلال و نشان دهنده به هم ريختگي ذهني وي است. ما به علت اتهاماتي كه اشجاري به استقلال وارد كرده است به فدراسيون شكايت كرده‌ايم و بر اين باوريم كه اين بازيكن با اين اتهام‌ها سعي در ايجاد جوي براي خارج شدن تيمش از فشار تعقيب استقلال دارد.

سررشته‌داري ادامه داد: اگر آن طور كه اشجاري در مصاحبه‌اش با يك خبرگزاري گفته است بازيكنان صبا برابر استقلال غير عادي بازي كرده‌اند و شكست‌شان طبيعي نبوده است، پس بايد بگوييم بازيكنان صبا از رونالدو و مسي هم بهتر هستند كه توانسته‌اند در جريان بازي توپ را به جاي تور دروازه با دقت زياد سه مرتبه به تير دروازه استقلال بزنند. ما تصور مي‌كنيم كه اين حرف‌ها براي فرار از نگاه‌هاي تيزبين رسانه‌ها و مردم از شهرآورد سنتي اصفهان گفته شده و نوعي فرار به جلو است.

مدير روابط عمومي استقلال همچنين گفت: چطور وقتي سپاهان در عرض چند دقيقه سه گل به ملوان مي‌زند، هيچ كس صحبتي از تباني و اين گونه مسائل نمي‌كند اما وقتي اتفاق مشابهي در بازي استقلال و صبا رخ مي‌دهد، اين حرف‌ها مطرح مي‌شود؟

سررشته‌داري در ادامه خطاب به مديران باشگاه سپاهان گفت: از باشگاه سپاهان درخواست مي‌كنيم كه با بازيكن خاطي خود برخورد كند تا اين بازيكن به جاي رقابت سالم، به ديگران اتهام نزند. ما به سپاهان و ذوب آهن اطمينان كامل داريم ولي نگاه‌هاي زيادي به شهرآورد اصفهان معطوف شده و به همين دليل هم است كه اين حرف‌ها از زبان بازيكن سپاهان مطرح شده است. به هر حال ما به فدراسيون شكايت كرده‌ايم و منتظريم كه به اين اتهام رسيدگي شود.

وي در پايان با بيان اينكه اميدوار است فضاي فوتبال ايران در روزهاي پاياني ليگ برتر جوانمردانه باشد و اتهام زدن دستمايه‌اي براي قهرمان شدن نباشد، گفت: از كساني كه از هم‌اكنون پيش‌بيني كرده‌اند ما قهرمان مي‌شويم تشكر مي‌كنيم اما استقلال هنوز قهرمان نشده است و ما منتظر لغزش رقبا هستيم. ما به تعصب و غيرت بازيكنان‌مان ايمان داريم و چشم اميدمان به تلاش‌هاي آنان است.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...