نسخه چاپی

رادان: فعالیت‌های یگان‌های ویژه فراموش نمی‌شود

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به تاكتیك هوشمندانه یگان های ویژه در بهره برداری ازنیروهای خود گفت: این یگان قادر است ظرف 48 ساعت نیروهای خود را از لحاظ تعداد و امكانات به سه برابر افزایش دهد.

به گزارش نما به نقل از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سردار «احمدرضا رادان» در مراسم صبحگاه عمومی فرماندهی یگان های ویژه ناجا اظهار داشت: فعالیت های یگان های ویژه در فتنه و بحران های گذشته از ذهن دو دسته فراموش نمی شود یکی از آنان قانون شکنان و متجاوزان به حقوق مردم و دیگری مردم متدین و حزب اللهی ایران است .

وی ادامه داد: پرسنل پلیس ویژه ایران نیرویی قوی، عزیز، مقتدر و باهوش نظام اسلامی هستند و در مقابل حریف ایستاده اند و آهنگ حمایت ولایت از آنان در تاریخ انقلاب به یادگار مانده است. این درحالی است که برخی تصور می کردند با هجمه به انقلاب روزگاری را در منسب های جعلی قرار می گیرند.

رادان با اشاره به اینکه پرسنل یگان ویژه به واقع وفاداران به امام و ولی خود هستند تصریح کرد: من به نمایندگی از سردار دکتر احمدی مقدم فرمانده محترم نیروی انتظامی اعلام می کنم که پرسنل یگان امداد و ویژه ناجا ستودنی، قابل اعتماد و افتخار هستند؛ پلیس ویژه همواره دژی مستحکم در برابر نافرمانی ها، کج خلقی ها و کج روی ها است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه امروز یگان های ویژه با سرپنجه تدبیر، نیرویی کارآمد، مقتدر، قوی، باهوش و توانمند به لحاظ علمی و مهارت های اجتماعی است گفت: گرچه این یگان در سختی ها قدرتمند ظاهر می شود اما نیرویی فوق العاده اجتماعی است و به خوبی می تواند تمییز دهد که در عرصه میدان با هرکس در شأن خودش رفتار کند. این یگان با قانون شکنان و هنجار گریزان سخت و با مردم بسیار رئوف، مهربان، همراه، همکار و همقدم است.

رادان با اشاره به اینکه یگان ویژه از تجهیزات به روز استفاده می کند گفت: امروز با افتخار اعلام می کنیم که اکثر تجهیزات این یگان و پلیس به دست مخترعین کشور و همکاران در نیروی انتظامی طراحی، آزمایش و در نهایت به تولید انبوه رسیده است.

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: پس از فتنه 88 ، در یگان های ویژه به لحاظ بهره مندی از تجهیزات، نیازهایی احساس شد که براساس آن، فاصله میان پلیس و مردم حفظ شود، خوشبختانه در این عرصه نیز از مخترعان کشور استفاده شد.

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه یگان ویژه به درستی از امکانات خود استفاده می کند، اظهار داشت: در بعد ساختاری و سازمانی امروز این یگان از تاکتیک های هوشمندانه ای بهره گرفته که قادر است ظرف 48 ساعت، عده و امکانات خود را به سه برابر افزایش دهد.

وی افزود: این توان با آموزش های ارائه شده، تجهیزات کامل و ساختار و سازمانی مناسب امکان پذیر است این اقدامی بود که تحت پوشش قرارگاه ظفر انجام شد تا بتوانند توان خود را با استفاده از سایر توانمندی های خود به سه برابر افزایش دهد. در این راستا ارتباط با نخبگان، اساتید، سازمان های تحقیقاتی و تعامل با مردم از اصول پلیس ویژه است.

سردار رادان در ادامه به فعالیت های پلیس افتخاری در یگان های ویژه اشاره کرد و گفت: این پلیس یکی از کار ویژه هایی بود که ساختارمند و سازمان یافته شکل گرفت و هدف از راه اندازی آن استفاده از توان مردم برای همکاری در جهت حفظ امنیت بود؛ در حال حاضر به دنبال خیل عظیمی از این داوطلبان برای حضور در پلیس افتخاری هستیم.

وی یکی دیگر از کار ویژه های این یگان را حضور در دوران دفاع مقدس و افتخار آفرینی در این دوران دانست و اظهار داشت: دبیرخانه یادیاران با دو هدف استفاده از فیوضات و معنویات شهیدان و پیشکسوتان این رده عملیاتی راه اندازی شد.

رادان ادامه داد: یگان های ویژه امروز به عنوان رزمندگان و مجاهدان واقعی فی سبیل الله در مقابل جنگ نرم هستند.

این مقام ارشد انتظامی، عزت پلیس را تنها در گرو تجهیزات و امکانات هوشمند و قدرتمند نداست و گفت: در کنار تمام این مسائل و تقویت آنها، عزت پلیس در گروه رضایت مردم و خداوند در دنیا و آخرت است.

سردار رادان در پایان با اشاره به پنج سال دفاع مقدس و دلاورمردی های رزمندگان جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان امروز پذیرفته اند که ایران در نظام جهانی تعیین کننده است و تمام این موفقیت ها در گرو ارتباط با خداوند و تقویت معنوی است.

۱۳۹۲/۷/۱۵

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...