نسخه چاپی

واگذاری مخابرات را نمی شود با حرف زیر سوال برد

مدیر عامل شركت مخابرات ایران در این باره كه منتقدین واگذاری معتقدند كه بخشی از امور نباید در این واگذاری واگذار می شد، گفت: منتقدین باید ادله و مدرك ارایه دهند و این طور نمی شود كه با حرف بخواهند واگذاری مخابرات را زیر سوال ببرند.

سید مصطفی سید هاشمی در گفت و گو با خانه ملت، درباره احتمال بازگشت مخابرات به دولت، گفت: برای خرید سهام مخابرات از طریق بورس وارد شدیم وسهام مخابرات را به مبلغ 2 برابر سهام آن روز که در تابلو درج شده بود خریداری کردیم از این رو ما معامله سهام مخابرات را قانونی می دانیم و اگر ایرادی باشد عرضه کننده باید پاسخگو باشد.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه تمام اقساط را تا امروز پرداخت کردیم، گفت: قسط عقب افتاده نداریم و تا امروز هم 5500 میلیارد تومان از معامله 8000 میلیاردی را پرداخت کردیم.

سید هاشمی درباره اینکه ایراد منتقدین به نحوه نظارت بر عملکرد مخابرات است، با اشاره به اینکه سازمان تنظیم مقررات صادر کننده پروانه مخابرات برای ما یک وظایفی را مشخص کرده که بر اساس آن در مقابل ناظرین پاسخگو هستیم، گفت: ما صاحب پروانه ای ازسازمان تنظیم مقررات هستیم که در قالب و چارچوب آن پروانه پاسخگو هستیم.

وی افزود: ناظر اول بورس است چون سهام در بورس عرضه شده و از شفافیت بالا برخوردار است ضمن اینکه دخل و خرج و قیمت سهام را مردم می تواند از طریق نرم افزار بورس نظارت کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه فعالیت مالی شرکت بر کسی پوشیده نیست، افزود: در مجمع سالیانه شرکت هم صاحبان سهام بر فعالیتهای ما نظارت می کنند هم حسابرس و بازرس قانونی سازمان حسابرسی که دولتی هستند

سید هاشمی در این باره که منتقدین واگذاری معتقدند که بخشی از امور نباید در این واگذاری واگذار می شد، گفت: منتقدین باید ادله و مدرک ارایه دهند و این طور نمی شود که با حرف بخواهند واگذاری مخابرات را زیر سوال ببرند.

۱۳۹۲/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...