نسخه چاپی

انتقاد شدید ماجدی به سرمربی تیم ملی

سرپرست استقلال با انتقاد از سرمربی تیم ملی می‌گوید همانطور كه دل كی‌روش برای بازیكنانش می‌سوزد، دل ما هم برای بازیكنانمان كه قرار است هر چهار روز یك بار بازی كنند و كسی به فكر سلامتی آنها نیست،‌ می‌سوزد.

به گزارش نما به نقل ازفوتبال ایران- میرشاد ماجدی درباره آخرین شرایط استقلال گفت: طبیعتا تا بازی تیم ملی برابر تایلند 9 بازیکن‌مان را به دلیل حضور در کمپ‌های مختلف تیم ملی در اختیار نداریم. قاضی هم در کلینیک پزشکی در حال مداوای خود است. ساموئل و لاوره هم قرار است امروز به ما بپیوندند و با حضور قلعه‌نویی از امروز تمریناتمان شکلی جدی‌تر به خود می‌گیرد.
او در واکنش به اظهارنظر کفاشیان درباره ناراحتی کی‌روش از بازی کردن خسرو حیدری اظهار کرد: کی‌روش نمی‌تواند راجع به همه مسائل فوتبال ایران نظر دهد. مجموعه باشگاه استقلال از مدیریت تا سرمربی و کادر پزشکی صلاح دانسته‌اند که حیدری بازی کند. از سویی دیگر به طور قطع قلعه‌نویی هیچگاه نمی‌گذارد بازیکنش آسیب ببیند و برای بازی دادن به حیدری از خود او و کادر پزشکی سوال پرسیده است. حتی به خاطر دارم که بین دو نیمه وقتی خسرو گفت کمی احساس درد دارد، قلعه‌نویی بلافاصله گفت در نیمه دوم به میدان نرو. مطمئنا همانقدر که دل کی‌روش به حال بازیکن می‌سوزد، دل ما هم می‌سوزد. وقتی خود بازیکن راضی بوده، کادر پزشکی هم تایید کرده که می‌تواند بازی کند، باید از کی‌روش اجازه بگیریم؟ مسئله بعدی هم این است که خود قلعه‌نویی اعتقاد دارد که اگر کسی درد دارد، نباید بازی کند و بارها نشان داده که سلامت بازیکن برایش بسیار مهم است. به هرحال از این به بعد برای بازی دادن به بازیکنانمان باید یک رونوشت به آقای کی‌روش ارسال کنیم تا یک وقت ناراحت نشوند.
سرپرست استقلال در پاسخ به این سوال که نظرش راجع به حضور شش ملی‌پوش از استقلال چیست، بیان کرد: حضور شش بازیکن، نشان از قدرت ماست. این افتخار بزرگی است که تنها تیم غرب آسیایی که به جمع چهار تیم رسید، ما بودیم. موضوعی که کمتر به آن اشاره شد. با این حال فکر می‌کنم دعوت شش بازیکن از استقلال کم است و می‌شد بازیکنانی مثل قاضی و رحمتی هم به تیم ملی دعوت شوند.
ماجدی در پایان و در پاسخ به این سوال که نظر باشگاه استقلال راجع به برنامه‌ریزی اخیر لیگ چیست، افزود: دیروز که آقای قلعه‌نویی درگیر مراسم سالگرد درگذشت مادر گرامیشان بودند و امروز به تمرین می‌آیند. حتما این مسئله بررسی و نظراتمان را به سازمان لیگ اعلام می‌کنیم. به هرحال همان طور که دل کی‌روش برای بازیکنان می‌سوزد، دل ما هم برای بازیکنانمان می‌سوزد که قرار است هر چهار روز یک بار بازی کنند و کسی به فکر سلامتی آنها نیست. ای کاش کی‌روش در این مسائل هم دخالت کند.
بنابراعلام سازمان لیگ، دو دیدار عقب‌افتاده استقلال در روزهای هفتم و دوازدهم آبان برگزار می‌شود و به این ترتیب برنامه چهار هفته پیش روی‌ آبی‌ها به این شکل خواهد شد: بیست‌وششم مهر برابر نفت تهران، هفتم آبان برابر مس کرمان، دوازدهم آبان برابر سایپای کرج و هفدهم آبان برابر تراکتورسازی.

۱۳۹۲/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
0
0
۱۳۹۲/۷/۱۵
الان مايلي کهن تو اين مطالب چه نقشي داشت و کجاي اين مطلب به تيتر آن مشابهت داشت ؟؟؟/
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...