نسخه چاپی

واكنش علی دایی به ادعای قهرمانی

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادعای محسن قهرمانی مبنی بر تماس تلفنی با او را تكذیب كرد.

به گزارش نما، علی دایی در گفت‌‌وگو با تسنیم، در واکنش به ادعای محسن قهرمانی مبنی بر اینکه پیش از آغاز لیگ برای کمک به یک نیازمند با دایی تماس گرفته اما سرمربی پرسپولیس به او جواب رد داده گفت: من صددرصد این صحبت‌ها را تکذیب می‌کنم. بنده هیچ موقع با قهرمانی صحبت نکردم و می‌دانم این مسائل را به این آقا یاد داده‌اند که بگوید.

وی ادامه داد: چرا الان قهرمانی این صحبت‌ها را مطرح می‌کند و چرا در برنامه 90 فدراسیون فوتبال این ادعاها را اعلام نکرد؟ او چنین درخواستی از من نداشته و تلفنی با من صحبت نکرده است. ادعای او دروغ است و اگر مدعی شده با من تلفنی صحبت کرده باید پرینت این مکالمه را به همه نشان دهد. هیچ تماسی بین من و قهرمانی پیش از آغاز لیگ صورت نگرفته؛ بالاخره ایشان باید با یک شماره با من تماس گرفته باشد. او باید بگوید با چه شماره‌ای با من صحبت کرده است.

سرمربی پرسپولیس در ادامه در واکنش به این مسئله که آیا به میلاد غریبی و رضا حقیقی برای جدایی از این تیم رضایت‌نامه خواهد داد یا خیر، اظهار داشت: اصلا و ابدا چنین مسئله‌ای صحت ندارد. ما به هر دوی این بازیکنان نیاز داریم و آنها تا زمانی که با پرسپولیس قرارداد دارند پیش ما می‌مانند. مطمئنا هر کسی که تمرینات از نظر فنی خوب باشد و رضایت کادر فنی را به دست بیاورد مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ما روی هر دوی این بازیکنان حساب باز کردیم.

دایی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس برای جذب کریم انصاری‌فرد برنامه‌ای دارد، تاکید کرد: چنین مسئله‌ای مطرح نیست و ما دنبال کسی نیستیم. تمام این صحبت‌ها شایعه است.

۱۳۹۲/۷/۱۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...