نسخه چاپی

سفر كوفی‌عنان به تهران چه چیزی را ثابت كرد؟

عکس خبري -سفر کوفي‌عنان به تهران چه چيزي را ثابت کرد؟

جلالی گفت : ایران بازیگر حقیقی مسائل منطقه ای و جهانی است و نقش واقعی ایران در مسائل منطقه ای و جهانی غیرقابل انكار است و سفر كوفی عنان به ایران درخصوص بحران سوریه اثبات كننده این موضوع بوده است.

به گزارش نما به نقل از مهر، دکتر کاظم جلالی شامگاه یکشنبه در جمع پاسدران سپاه استان سمنان در حسینیه ثارالله سپاه این استان، افزود: گزارش های دشمنان نشان می داد که ایران با وجود مشکلات داخلی ناشی از تورم و بیکاری با صدور چند قطعنامه مجبور به عقب گرد خواهد شد، لذا تصور غربی ها این بود که وقتی میز مذاکره را ترک کنند با صدور قطعنامه علیه ایران می توانند ایران را به زانو در آورند.

غرب در مقابل ایران کاملا شکست خورده است


سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازگشت غرب به مذاکرات نشان دهنده این است که آنها در مقابل ایران کاملا شکست خورده و شرایط ایران را نیز پذیرفته اند، تصریح کرد: حتی چانه زنی جمهوری اسلامی ایران در خصوص مکان، زمان و نوع مذاکره، نشان از قدرت ایران اسلامی است.

جلالی بیان داشت: دشمنان تلاش کردند که در بزنگاه ها جلوی فعالیت های ایران را بگیرند؛ یکی از آن موارد قضیه راکتور هسته ای تهران بود که به گمانشان نقطه ای برای جلوگیری از فعالیت های ایران بود اما ملت ایران ایستادگی کرد و با پایمردی آنها را شکست داد.

وی با تأکید بر اینکه به جرات می توان گفت جمهوری اسلامی ایران در بحث انرژی هسته ای به 100 درصد خواست خود رسیده است، افزود: همین موضوع موجب شده دشمن تلویحا در ادبیات جدید خود ایران هسته ای را بپذیرد.

غربی ها تأکید دارند که اسرائیل نباید جمهوری اسلامی را تهدید کند

نماینده مردم شاهرود گفت: بسیاری از غربی ها تأکید دارند که اسرائیل نباید جمهوری اسلامی را تهدید کند چرا که تهدید نظام جمهوری اسلامی ایران را قوی تر می کند و موجب می شود ایران از موضع کشوری که پیشروی کرده در مذاکره حضور داشته باشد.

جلالی خاطرنشان کرد: دشمن بعد از فتنه 88 تصور می کرد که مردم از انقلاب بریده اند و فتنه دیگری در راه است و به زودی محقق می شود؛ اما تمامی نقشه های دشمنان نظام نقش برآب شد چرا که سه عامل رهبری، حضور مردم در صحنه از جمله راهپیمایی باشکوه 22 بهمن و شرکت گسترده مردم در انتخابات 12 اسفندماه نشان داد که مردم پشتیبان نظام هستند.

وی در ادامه بیداری اسلامی را یکی دیگر از علل ورود دشمن به مذاکره با ایرات دانست و افزود: اتفاقاتی که در دنیا و منطقه خاورمیانه رخ داد نیز مشکلات بسیاری را برای دشمن به وجود آورده و باید گفت حقیقتا خداوند یاری دهنده نظام اسلامی است و این اتفاقات دشمن را مجبور کرده که با ایران وارد مذاکره شود.

ایران بازیگر حقیقی مسائل منطقه ای و جهانی است

جلالی تصریح کرد: ایران بازیگر حقیقی مسائل منطقه ای و جهانی است و نقش واقعی ایران در مسائل منطقه ای و جهانی غیرقابل انکار است و سفر کوفی عنان به ایران درخصوص بحران سوریه اثبات کننده این موضوع بوده است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه گرد و غبار ناشی از برخی از مشکلات نظیر تورم و بیکاری و برخی اختلافات داخلی ممکن است دیدگاه برخی را دچار اشکال نماید گفت: حقیقت آن است که ایران چون خورشیدی در دنیا می درخشد و باید کسانی که در داخل دچار سوء مدیریت هستند یا اختلافاتی دارند متوجه افق و جایگاه انقلاب اسلامی باشند.

جمهوری اسلامی ایران به یک مدل قابل قبول در دنیا تبدیل شده است


جلالی با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران به یک مدل قابل قبول در دنیا تبدیل شده و این ناشی از قدرت این کشور و پیشرفت روز افزون آن است، تأکید کرد: اینها نشأت گرفته از جریان انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و خون شهدای انقلاب اسلامی است که موجب شده ایران اسلامی اینگونه در جهان قدرت نمایی کند.

وی در پایان اظهار داشت: مسیر انقلاب، مسیر مشخصی است و هر کس راه خود را از مسیر ولایت و انقلاب جدا کند، خودش سقوط کرده و اگر کسی خودش را در این اقیانوس قرار دهد، اقیانوس است و اگر کنار برود قطره ای است که حذف خواهد شد چراکه انقلاب راه خود را ادامه خواهد داد.



۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...