نسخه چاپی

قطع دو پای زن جوان در ترمینال جنوب

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ ظهر دیروز یک دستگاه اتوبوس بین شهری با عبور از روی پای یک خانم جوان در محدوده ترمینال جنوب موجب قطع دو پای این شهروند تهرانی شد.

ظهر دیروز دوشنبه مأموریتی مبنی بر عبور یک دستگاه اتوبوس بین شهری از روی پاهای خانم 42 ساله‌ای در ترمینال جنوب به مرکز اورژانس تهران اطلاع داده شد.

با اعلام این خبر در ساعت 13:39 آمبولانس پایگاه ترمینال جنوب در کمتر از دو دقیقه در محل حضور یافت، تکنسین‌های اورژانس تهران با انجام اقدامات پزشکی لازم و حیاتی برای حفظ جان مجروح و انجام مراقبت‌های ویژه از اندامهای قطع شده، سریعا مصدوم را به داخل آمبولانس انتقال داده و به دلیل شرایط وخیم حال مصدوم و نیاز به مرکز مجهز درمانی جهت ادامه درمان این نوع آسیب، در حین حرکت از مرکز هدایت آمبولانس‌ها درخواست امداد هوایی نموده و پس از هماهنگی به سمت اتوبان آزادگان تقاطع خیابان شهید رجایی رفته و مکان را با کمک عوامل انتظامی و راهور جهت فرود بالگرد مهیا نمودند.

ساعت 14:02 بالگرد در محل فرود آمده و با تحویل گرفتن مصدوم از همکاران به سمت بیمارستان امام خمینی (ره) پرواز کرده و دقایقی بعد با نشستن در محل فرود بالگرد مصدوم را تحویل عوامل اورژانس بیمارستان نمودند.

۱۳۹۲/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...