نسخه چاپی

دروازه بان بوندس لیگایی وارد ایران شد؛ می‌خواهم فیكس تیم ملی باشم

عکس خبري -دروازه بان بوندس ليگايي وارد ايران شد؛ مي‌خواهم فيکس تيم ملي باشم

سنگربان جدید تیم ملی كشورمان گفت: «تمامی دروازه‌بانان تیم ملی خوب هستند ولی می‌خواهم سنگربان شماره یك تیم ملی ایران باشم.»

به گزارش نما؛ دانیال داوری بازیکن ایرانی تیم برانشوایگ آلمان ساعت 22 شب گذشته با پرواز فرانکفورت به تهران وارد ایران شد. پدر دانیال که در فرودگاه منتظر او بود اعلام کرد که دانیال از سن 12 سالگی تاکنون به ایران نیامده بود.



داوری پس از ورود به ایران گفت: «احساس خیلی خوبی دارم و از اینکه اینجا هستم و اقوامم را می‌بینم خیلی خوشحالم.»



دروازه‌بان ایرانی- آلمانی تیم ملی کشورمان دوشنبه شب پس از سال‌ها دوری از ایران از طریق فرودگاه امام خمینی وارد کشورمان شد تا در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای بازی مقابل تایلند در چارچوب رقابت‌های مقدماتی جام‌ ملت‌های آسیا 2015 که 23 مهر برگزار می‌شود، حضور یابد.



داوری در خصوص این بازی عنوان کرد: «تایلند برایم تیمی ناشناخته‌ است و دوست دارم مقابل این تیم جنوب شرق آسیایی بازی کنم هرچند دروازه‌بان شماره یک تیم ملی را کی‌روش انتخاب می‌کند. البته موفقیت تیم ملی ایران از حضور من در میدان مهم تر است.»



وی در خصوص بازی‌های جام‌جهانی و اینکه آیا می‌تواند سنگربان شماره یک تیم ملی ایران باشد خاطرنشان کرد: «یکی از بزرگ‌ترین آرزوهایم بازی در جام‌جهانی است و امیدوارم این آرزویم به حقیقت تبدیل شود. نمی‌دانم ولی سعی می‌کنم در تمرینات تیم ملی بهترین عملکردم را به نمایش بگذارم و در نهایت در تیم منتخب کارلوس کی‌روش باشم. به طور قطع بهترین عملکردم را ارائه خواهم داد.»



داوری در خصوص رقیب جدی‌اش در درون دروازه گفت: «تمامی دروازه‌بانان تیم ملی خوب هستند و برای آنها احترام زبادی قائلم ولی با این وجود سعی می‌کنم رقابتی سالم با آنها داشته باشم.»



سنگربان 25 ساله تیم ملی کشورمان که در تیم اینتراخت برانشویگ بازی می‌کند سرمربی پرتغالی تیم ملی کشورمان را مربی بزرگی خواند و تصریح کرد: «کی‌روش مربی سطح بالا و شناخته‌شده‌ای در سطح جهان است و می‌تواند تیم ملی را به نتایج خوبی در جام‌جهانی برساند.»



دانیال داوری که در تیم برانشویگ بازی می‌کند در خصوص این پرسش که "به جز تیم خودش طرفدار بایرن‌مونیخ است یا دورتموند؟" گفت: «من خودم را یک برانشویگی می‌دانم و طرفدار هیچ یک از تیم‌‌های بایرن یا دورتموند نیستم. در آلمان طرفدار تیمی نیستم و در خارج از این کشور هم تنها هوادار آرسنال هستم.»



اینتراخت برانشویگ در هفته هشتم بوندس‌لیگا پس از 6 شکست و یک تساوی اولین پیروزی فصلش را شنبه شب در خانه ولفسبورگ به دست آورد و سنگربان ایرانی شیرهای زرد در این بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشت. وی در خصوص کلین‌شیتی که مقابل ولفسبورگ داشت گفت: «بازی خیلی خوبی بود. این اولین برد ما در بوندس‌لیگا بود و امیدوارم چنین بازی‌هایی را دوباره تکرار کنیم.»



داوری در خصوص این پرسش که "آیا دوست داری زیرنظر پپ گواردیولا، سرمربی بایرن کار کنی؟" گفت: «به طور حتم اگر چنین فرصتی دست دهد حتما دوست دارم زیر نظر او کار کنم. او مربی بزرگی است و اگر این شانس را داشته باشم آن را از دست نخواهم داد.»



سنگربان ایرانی برانشویگ در پایان از مانوئل نویر، سنگربان بایرن‌مونیخ و رومن وایندنفلر، دروازه‌بان بورسیا دورتموند به عنوان دو تن از بهترین دروازه‌بانان بوندس‌لیگا یاد کرد ولی الگوی خود در دروازه‌بانی را ینس لمان خواند.

تسنیم

۱۳۹۲/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...