نسخه چاپی

تكذیب اظهارات منتشر شده به نقل از ظریف

سخنگوی وزارت امور خارجه گفت كه برداشت‌های نمایندگان مجلس از سخنان وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی روز یكشنبه با اعضای كمیسیون امنیت ملی دقیق منتشر نشده و تیترهای برخی جراید فاقد صحت است و تكذیب می‌شود.

مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به سؤالی در خصوص مطالب منتشر شده در برخی رسانه‌ها درباره جلسه محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: برداشت‌های نمایندگان محترم از سخنان وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی روز یکشنبه با اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی دقیق منتشر نشده و تیترهای برخی جراید فاقد صحت است و تکذیب می‌شود.

وی افزود: انتظار می‌رفت دقایق اظهارات وزیر امور خارجه در جلسه غیرعلنی و در پاسخ به سؤالات خصوصی نمایندگان کمیسیون در چارچوب مطرح شده، صادقانه مدنظر قرار می‌گرفت، ولی متأسفانه در برخی موارد مطالب منتشر شده کاملاً در مغایرت با اظهارات وزیر امور خارجه در این نشست بوده است. برخی رسانه‌ها مطالبی را در خصوص اظهارات ظریف درباره سفرش به نیویورک در دیدار اخیرش با اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس منتشر کرده بودند.

۱۳۹۲/۷/۱۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...