نسخه چاپی

توفیقی موضعی در رد فتنه نگرفت/مجلس به توفیقی اعتماد نمیكند

عکس خبري -توفيقي موضعي در رد فتنه نگرفت/مجلس به توفيقي اعتماد نميکند

دو عضو كمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی توضیحات جعفر توفیقی در جلسه امروز را قانع‌كننده ندانستند و تأكید كردند كه توفیقی حاضر به اتخاذ موضع در قبال فتنه نشد.

قاسم جعفری نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به جلسه امروز کمیسیون آموزش و تحقیقات خانه ملت گفت: دستور جلسه امروز درباره بررسی مسائل مرتبط با آغاز سال تحصیلی با حضور آقای توفیقی سرپرست وزارت علوم بود.

وی افزود: با توجه به مباحث مطرح در روز‌های اخیر نمایندگان سؤالات مختلفی از سرپرست وزارت علوم پرسیدند و آقای توفیقی نیز به آن سؤالات پاسخ داد.

جعفری ادامه داد: نمایندگان درباره سخنرانی آقای توفیقی در ایام فتنه 88 از وی پرسیدند که آقای توفیقی پاسخ داد آن اظهارات مربوط به پیش از 29 خردادماه است.

این نماینده مردم در مجلس با بیان اینکه نظر نمایندگان درباره عملکرد جعفر توفیقی در مباحث علمی مثبت‌تر از مسائل سیاسی است، تصریح کرد: نمایندگان در مباحث سیاسی و موضع‌گیری‌های آقای توفیقی ابهامات فراوانی دارند.

وی با بیان اینکه مدیریت توفیقی مدیریتی پرحاشیه است، تصریح کرد: نمایندگان در این نشست درباره فتنه سؤالاتی پرسیدند اما آقای توفیقی موضعی در رد فتنه نگرفت و تأکید کرد که نباید من را فتنه‌گر بدانید.

عضو کمیسیون آموزش همچنین تصریح کرد: نمایندگان در این نشست درباره عزل و نصب‌ها نیز از آقای توفیقی سؤالاتی پرسیدند.

فرهاد بشیری نماینده مردم پاکدشت و دیگر عضو کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی هم در تشریح جزئیات دیدار جعفر توفیقی با اعضای این کمیسیون گفت: توضیحات آقای توفیقی برای نمایندگان قانع‌کننده نبود.

وی افزود: آقای توفیقی مواضع روشنی در قبال فتنه اتخاذ نکردند و در واقع مواضع وی در این زمینه شفاف نبود.

بشیری همچنین تصریح کرد: آقای توفیقی با توضیحات اینچنینی نمی‌تواند از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد بگیرد.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...