نسخه چاپی

همزمانی اصلاحیه و لایحه بودجه اشكالی در عملیاتی شدن آن پدید نمی‌آورد

عضو كمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس گفت: از آنجایی كه بودجه 93 از تیرماه اجرایی می‌شود اصلاحیه لایحه بودجه 92 پس از تصویب تا قبل از سال جاری قابلیت اجرا در دستگاه‌های دولتی را پیدا می‌كند.

به گزارش نما، "جعفر قادری" نماینده مردم شیراز در گفتگو با باشگاه خبرنگاران، با اشاره به لایحه اصلاحیه بودجه، گفت: بررسی‌های لازم در خصوص این لایحه در کمیسیون برنامه بودجه صورت گرفته ولی هنوز به اتمام نرسیده است.

وی افزود: کمیسیون برنامه و بودجه پس از تعطیلات دور جدید بررسی اصلاحیه لایحه بودجه را آغاز می‌کند و احتمالا تا دو هفته پس از تعطیلات مجلس این رسیدگی‌ها به اتمام می‌رسد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه تصریح کرد: پیشنهادهای متعددی از کمیسیون‌های تخصصی در خصوص این لایحه به کمیسیون برنامه و بودجه ارجاع شده است که این کمیسیون باید به همه آنها پیشنهادها رسیدگی کند، از این رو بررسی لایحه اصلاحیه بودجه زمان‌بر شده است.

قادری همچنین در پاسخ به این سوال که اگر تصویب لایحه اصلاحیه بودجه با زمان ارائه لایحه بودجه 93 همزمان باشد مجلس چه تصمیمی را اتخاذ می‌کند، اظهار داشت: اگر این همزمانی اتفاق بیافتد، لایحه بودجه سال 93 در دستور کار کمیسیون تلفیق قرار می‌گیرد و مجلس درباره اصلاحیه لایحه بودجه 92 نظر خود را اعلام می‌کند.

عضو کميسيون برنامه بودجه در پايان خاطر نشان کرد: از آنجایی که بودجه 93 از تیرماه اجرایی می‌شود اصلاحیه لایحه بودجه 92 پس از تصویب تا قبل از سال جاری قابلیت اجرا در دستگاه‌های دولتی را پیدا می‌کند.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...