نسخه چاپی

دلایل گرانی شوینده‌ها

عکس خبري -دلايل گراني شوينده‌ها

معاون كالاهای مصرفی سازمان حمایت با تشریح دلایل افزایش قیمت شوینده‌ها اظهار داشت: هیچ مجوزی برای افزایش قیمت شیر و لبنیات صادر نشده است.


به گزارش نما ، محمد قبله در گفت‌وگو با فارس در واکنش به این سؤال که رویدادهای رخ داده در بازار حکایت از چه موضوعی دارد و چرا هر روز با افزایش قیمت‌ها مواجه هستیم اظهار داشت: در برخی کالاها نظیر روغن نباتی افزایش قیمت از پیش از عید تصمیم‌گیری شده بود و قرار شد تا در نیمه دوم فروردین‌ماه اعمال شود.

وی در خصوص افزایش قیمت محصولات لبنی و همچنین شیر خام اظهار داشت: سازمان حمایت هیچ گونه مجوز افزایش قیمتی برای محصولات لبنی و شیر نداده است.

معاون کالاهای مصرفی سازمان حمایت در خصوص افزایش قیمت شوینده‌ها گفت: به دلیل آنکه شوینده‌ها رابطه مستقیم با محصولات پتروشیمی دارند قانون جدید محصولات پتروشیمی و همچنین رفتار بازار بورس این محصولات باعث شده است تا قیمت این محصولات شناور باشد لذا قیمت محصولات شوینده نیز به طبع آن نمی‌تواند تثبیت شده باشد اما با نظارت سازمان حمایت است.

وی در خصوص افزایش قیمت کره در بازار افزود: افزایش قیمت کره به دلیل نوسانات نرخ ارز بوده و پیش‌بینی ما این است که به زودی قیمت کره در بازار متعادل شود.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...