نسخه چاپی

اولین پیامد تعطیلی دولت آمریكا

اعضای كنگره آمریكا كه با دادن رأی منفی به بودجه مورد تقاضای اوباما، موجب تعطیلی اجباری نهادهای فدرال شده اند، نخستین پیامدهای این تعطیلی را در جای خالی "حوله"های تمیز احساس می كنند

به گزارش نما به نقل از العالم، آن دسته از اعضای کنگره و سنای آمریکا که برای ورزش به باشگاه های این دو مرکز رفته بودند، با دیدن جای خالی "حوله"های تمیز، نخستین اثر تعطیلی اجباری نهادهای فدرال را از نزدیک لمس کردند!

به نوشته روزنامه آمریکایی The HILL، برخی از اعضای کنگره و سنا که بخش عمده وقت خود را در دفتر کار خود در واشنگتن می گذرانند، به طور منظم برای ورزش کردن به باشگاه های کنگره و مجلس سنا مراجعه می کنند و معمولا پس از ورزش در همان جا دوش می گیرند. اما این بار با دیدن جای خالی حوله های تمیز در قفسه های باشگاه، به یاد آوردند که چهار کارگری که در این دو باشگاه کار می کردند، در پی ناتوانی کنگره از تصویب بودجه، "کارگران غیر ضروری" به شمار آمده و همچون ده ها هزار نفر دیگر، به مرخصی اجباری رفته اند.

اعضای کنگره در عین حال تاکید کرده اند که به استفاده از باشگاه ادامه خواهند داد، حتی اگر ناچار شوند از خانه با خود "حوله" بیاورند.این در حالی است که دوشنبه گذشته، لیندسی گراهام (عضو مجلس سنای آمریکا) در خصوص نابسامان شدن اوضاع باشگاه ورزشی مجلس سنا هشدار داده بود.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...