نسخه چاپی

زمان حذف شعار «مرگ بر آمریكا» فرا نرسیده است

امام جمعه اصفهان گفت:زمان كنونی زمان ترك و حذف شعار مرگ بر آمریكا نیست، چرا كه گفتن این شعار براساس یك سری قواعد و اصولی است كه تا زمانی كه شرایط ترك آن فراهم نشود، نباید آن را به هیچ وجه حذف كرد.

به گزارش نما، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در گفت‌‌و‌گو با فارس در اصفهان پیرامون صحبت‌های اخیر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی مبنی بر حذف شعار مرگ بر آمریکا اظهار کرد: شعار مرگ بر آمریکا همواره یک ضرورت بوده و همچنان هست.

وی به زمان ترک این شعار اشاره کرد و ادامه داد: به اعتقاد من زمان کنونی زمان ترک و حذف شعار مرگ بر آمریکا نیست، چرا که گفتن این شعار براساس یک سری قواعد و اصولی است که تا زمانی که شرایط ترک آن فراهم نشود، نباید آن را به هیچ وجه حذف کرد.

امام جمعه اصفهان با اشاره به شرایط ترک این شعار تصریح کرد: براساس فرمایشات امام راحل شعار مرگ بر امریکا تا زمانی که آمریکا آدم نشود و دست از خصومت خود علیه اسلام و ملت ایران برندارد، ادامه دارد و حذف شدنی نیست.

وی اضافه کرد: شاید در آینده زمانی فرا برسد که شعار مرگ بر آمریکا ترک شود، اما در شرایط فعلی این شعار جز شعار‌های اصلی بوده و همچنان باقی است، حتی اگر زمانی ترک شود شعار مرگ بر سلطه‌گر و استکبار همچنان ادامه دارد.

طباطبایی‌نژاد تاکید کرد: منظور ما از شعار مرگ بر آمریکا مرگ بر مردمان آن نیست و نبوده، مقصود ما مرگ بر آن تفکر سلطه‌جویانه آمریکایی و مرگ بر تفکر غلط دولت‌مردان خود برتربین آمریکایی است.

وی با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا شعار علیه عقیده و تفکر باطل خود بزرگ‌بین و کدخدامنشانه رژیم آمریکا است، افزود: ملت مسلمان ایران همچنان شعار مرگ بر سلطه‌گر و سلطه‌جوی را دارند و تحت هیچ شرایطی سر دادن چنین شعارهایی از مکتب ما بیرون نمی‌رود.

امام جمعه اصفهان گفت: فلسفه و ریشه شعار‌های این چنینی مثل مرگ بر آمریکا نشأت گرفته از همان اعلام برائت از کفار و به نوعی تبری جستن از دشمن است.

۱۳۹۲/۷/۱۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...