نسخه چاپی

لاله افتخاري:

خاتمی فرصت را برای دشمنان جمهوری اسلامی مهیا می‌كند

عکس خبري -خاتمي بايد بداند کشور بزرگتر دارد

خاتمی از سوی دیگر فرصت را برای دشمنان جمهوری اسلامی نیز مهیا می‌كند تا نظام ایران را به یك جامعه ناامن متهم نماید در حالیكه ایران صاحب یكی از امن‌ترین جوامع دنیاست.

لاله افتخاری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب خبرگزاری فارس، در واکنش به القای طرح ترور در جامعه از سوی سیدمحمد خاتمی گفت: به نظر می‌رسد که خاتمی نمی‌داند این کشور هم بزرگتر دارد و هم مسئولین امنیتی که به خوبی به کار خود اشراف دارد.



عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه چنین اظهارنظرهایی می‌تواند زمینه‌ساز حوادث ناگواری در کشور شود، ادامه داد: خاتمی از سوی دیگر فرصت را برای دشمنان جمهوری اسلامی نیز مهیا می‌کند تا نظام ایران را به یک جامعه ناامن متهم نماید در حالیکه ایران صاحب یکی از امن‌ترین جوامع دنیاست.



نماینده مردم تهران با انتقاد از گره زدن مشکلات اقتصادی به مسئله انرژی هسته‌ای خاطرنشان کرد: یکی از بزرگترین مشکلات اقتصادی ایران «خود تحریمی»‌هاست نه تحریم‌ها. یعنی مشکل اصلی ما در سوءمدیریت و عدم برنامه‌ریزی صحیح از سوی مسئولان مربوطه است.



این فعال سیاسی ادامه داد: خوشبختانه ما در کشور کمبود بودجه نداریم و با مدیریت صحیح می‌توانیم مشکلات اقشار آسیب‌دیده در حوزه اقتصاد را برطرف نماییم.



نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با گرامی‌داشت یاد شهدای هسته‌ای و با بیان اینکه انرژی هسته‌ای خواست ملت و رهبر ایران است، متذکر شد: این حق مسلم ملت ایران قابل برگشت و یا معامله نیست و مسئولین نباید از این حق کوتاه بیایند.



افتخاری تأکید کرد که گره زدن مشکلات اقتصادی با خواست ملت ایران در راستای انرژی هسته‌ای تنها می‌تواند زمینه را برای بهانه‌جویی برخی مسئولان فراهم نماید.



وی در پایان با اشاره به انتصاب استانداران و فرمانداران متذکر شد: امیدواریم اگر کسی از سمت خود برکنار نشود فردی مدیر و مدبرتر به جای او منصوب گردد.

۱۳۹۲/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...