نسخه چاپی

اجازه احیای "كرسنت" را نخواهیم داد

رئیس كمیسیون انرژی مجلس با بیان اینكه قوه‌قضائیه نباید به برخی‌ها اجازه سرد كردن ماجرای كرسنت را بدهد، گفت: برخی‌ كه می‌گویند به كرسنت افتخار می‌كنند بدانند اجازه احیای كرسنت كه ضد منافع ملی بود را نخواهیم داد.

به گزارش نما به نقل از بي باک، مسعود میرکاظمی وزیر نفت دولت دهم و رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با بیان اینکه برخی می‌خواهند تخلفات رخ داده در قرارداد کرسنت را بی‌خاصیت نشان دهند، گفت: درخواستمان از قوه قضائیه این است که موضوع قرارداد کرسنت را به طور جدی پیگیری کند.

وی افزود: ما به عنوان نمایندگان مردم موظفیم با توجه به اطلاعاتی که از وضعیت کرسنت، استات‌‌اویل و توتال داریم موضوع را پیگیری کنیم تا ببینیم قوه قضائیه با این موارد چگونه برخورد خواهد کرد و این مطالبه مردم است و نمی‌شود اجازه داد که این موارد سرد و بی‌خاصیت شود.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس گفت: آنها که به قرارداد کرسنت افتخار می‌کنند باید بیایند و توضیح بدهند. ما می‌گوییم در قرارداد کرسنت فساد بوده و منافع ملی کاملا زیر پا گذاشته شده است و این آقایان باید ادعای خود را ثابت کنند.

میرکاظمی با بیان اینکه مجلس اجازه احیای قرارداد کرسنت را به هیچ نهادی نخواهد داد،‌ گفت: بحث ما درباره قرارداد کرسنت بحث کاملا روشن است و آماده مناظره با مدعیان در این باره هستیم.

وزیر نفت دولت دهم در پایان تاکید کرد که آمادگی دارد درباره قرارداد کرسنت با منتقدان اظهاراتش، مناظره کند.



۱۳۹۲/۷/۱۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...