نسخه چاپی

جریمه استقلال بخاطر بدل فردوسی‌پور!

عکس خبري -جريمه استقلال بخاطر بدل فردوسي‌پور!

سامان گوران در واكنش به جریمه استقلال به خاطر حضور وی در جشن قهرمانی گفت: در این اوضاعی كه مدیریت سازمان روی هوا مانده، چنین حكم های خنده داری طبیعی است.

به گزارش نما به نقل از مشرق، هر چند مراسم اهدای جام و قهرمانی استقلالی ها از تلویزیون پخش نشد اما تصاویر منتشر شده توسط رسانه های مختلف از این مراسم نشان می داد که این جشن هم مثل جشن های قهرمانی تیم های ایرانی با حضور افراد غیر مرتبط و با بی نظمی کامل برگزار شده است.

یکی از چهره های غیر فوتبالی که در میان استقلالی های حاضر روی سکوی قهرمانی بیش از حد به چشم می آمد سامان گوران، بازیگر سابق مجموعه طنز خنده بازار بود که با تقلید صدای فردوسی پور به شهرت رسید. همین مسئله باعث شده مسئولان برگزاری بازی در سازمان لیگ جریمه ای 50 میلیون ریالی برای باشگاه استقلال در نظر بگیرند. هر چند این جریمه تا امروز رسانه ای نشده، اما بعضی از افراد نزدیک به استقلال و فدراسیون فوتبال با قاطعیت از این مسئله صحبت می کنند.

سامان گوران، چهره جنجالی این مراسم درباره جریمه ای که استقلالی ها به خاطر او متحمل شده اند به تماشا می گوید: در این اوضاعی که مدیریت سازمان روی هوا مانده، چنین حکم های خنده داری طبیعی است. من و چند نفر از دوستانم مشغول تهیه یک مستند استقلالی هستیم و در اکثر مواقع همراه آن ها هستیم. آن روز من و دوستانم کارت و جلیقه داشتیم و کاملا قانونی کنار زمین بودیم. من برای اینکه حس طنز کار بیشتر شود برای لحظاتی بالای سکو رفتم، اما فکر نمی کنم این کار مستحق جریمه برای استقلال باشد.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...