نسخه چاپی

آمریكایی‌ها دندان طمع را بكشند/ در مرزهای ما كارهای دشمن شكن انجام شده است

رئیس كمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینكه در مرزهای ما كارهای دشمن شكن انجام شده است گفت: آمریكایی‌ها دندان طمع خود را بكشند.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار اعزامي باشگاه خبرنگاران، "علاءالدين بروجردي" در حاشيه بازديد از ارتفاعات سه هزار و پانصد كيلومتري كه در 120 كيلومتري مركز استان كرمانشاه قرار دارد گفت: مسئله امنيت يك مسئله فراگير در كل كشور بوده و گلوگاه امنيت بدون ترديد در كشور است.

وي افزود: در حفظ امنيت مرزها نقش نيروهاي مسلح ما به ويژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و نيروهاي مرزي يك نقش بسيار كليدي و تحسين بر انگيز دارند.

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس تصريح كرد: ما به عنوان اعضاي اين كميسيون در چارچوب وظيفه نظارتي خودمان هر از چند گاهي استان‌هاي مرزي كشور را مورد بازديد قرار مي‌دهيم.

وي تاكيد كرد: خوشبختانه اين اقدامات خوب بوده و انصافا كار بسيار ارزشمندي در مرزها صورت گرفته است هم در آذربايجان غربي و هم در كرمانشاه و كردستان كه كار اساسي و دشمن شكني صورت گرفته است.

بروجردي ادامه داد: آمريكايي‌ها كه در كنار مرزهاي ما در كشورهاي همسايه حضور دارند بايد دندان طمع خود را بكشند كه نيروهاي مرزي ما و سپاه پاسداران انقلاب اسلامي و همه نيروهاي مسلح ما با تدبير و عقلانيت و با تكيه به فرماندهي مقام معظم رهبري بهترين نوع استحكامات را ايجاد كرده‌اند.

بروجردي با اشاره به برنامه‌هاي مجلس از جمله كمسيون امنيت ملي اظهار داشت: در بودجه سال‌هاي گذشته اعتباراتي براي تقويت مرزها تخصيص داده شده كه طرح امتداد مرزها در شرق و غرب كشور از جمله آنهاست و اين روند همچنان ادامه دارد.

رئيس كميسيون امنيت ملي مجلس خاطرنشان كرد: معتقدم اين روند همچنان ادامه دارد و بايد حلقه‌هاي مفقوده را تكميل كرد.

۱۳۹۲/۷/۱۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...