نسخه چاپی

اوباما پیشنهاد جمهوریخواهان را بررسی میكند

كاخ سفید اعلام كرد رئیس جمهور آمریكا پیشنهاد جمهوریخواهان را درباره افزایش سقف بدهی ها برای چند هفته دیگر، بررسی خواهد كرد.

به گزارش نما ، تسنیم به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت، «جی کارنی» سخنگوی رسمی کاخ سفید گفت:« باراک اوباما، رئیس جمهور آمریکا خوشحال است؛ زیرا به نظر می رسد در نهایت خرد بر مجلس نمایندگان حاکم شد و اینکه حداقل، اینطور که به نظر می رسد، این شناخت حاصل شده که ورشکستگی، گزینه مقبولی نیست.»

کارنی در عین حال گفت:« هیچ تضمینی وجود ندارد که اوباما طرح سقف بدهی کوتاه مدت ارائه شده توسط جمهوریخواهان را حتما امضا خواهد کرد.»
وی تأکید کرد، کاخ سفید تاکنون هیچ جزئیاتی از طرح جمهوریخواهان را ندیده است.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد:« جزیئات پیشنهاد جمهوریخواهان و آنچه را که برسر آن توافق شده است را خواهیم دید و بررسی خواهیم کرد.»

«جان بوئنر» رهبر جمهوری خواهان ر مجلس نمایندگان آمریکا، پیشنهاد داده است تا در ازای آغاز مذاکراتی تازه درباره کاهش هزینه ها، به طور موقت سطح بدهی های دولت را افزایش دهند.

از یازده روز پیش تاکنون دولت آمریکا به دلیل تصویب نشدن بودجه آن کشور، در حالت نیمه تعطیل است. شش روز دیگر ضرب الاجل دولت آمریکا برای افزایش سطح بدهی هایش به پایان می رسد. افزایش سطح بدهی ها برای پرداخت هزینه های دولت ضروری است.

۱۳۹۲/۷/۱۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...