نسخه چاپی

سایت جدید جاسوسی رژیم اسرائیل از ایران

هدف اصلی این سایت اینترنتی جاسوسی و كسب اطلاعات از داخل ایران به روش جدید و از طریق شبكه های اجتماعی می باشد.

ندای انقلاب: مرکز "عزری برای مطالعات ایران و خلیج فارس" در دانشگاه حیفا اسرائیل فعالیت میکند اخیرا یک سایت جدید برای کسب اطلاعات بیشتر از ایران راه اندازی کرده است.

به گزارش «ندای انقلاب» ، این تارنما تحت عنوان "Teh.... " (با اختصار تهران - .....) راه اندازی و روی پهنۀ اینترنت قرار گرفته و مدعی شده که در راستای مودت و دوستی میان مردمان اسرائیل و ایران، راه اندازی شده تا راهی جدید برای ارتباط و گفتگو و تبادل نظر، در اختیار ساکنان ایران و اسرائیل و همچنین ایرانیان و اسرائیلی های سراسر جهان قرار دهد.

این سایت که آدرس آن http://www.......com است، از چهارم مارس ۲۰۱۲ فعالیت خود را آغاز کرده، و بنا به اظهارات مسئولین این تارنما تاکنون هزاران کاربر ایرانی از آن بازدید نموده و شمار بینندگان سایت نیز، بر اساس همین گزارش تا کنون بیش از ده ها هزار نفر شده است.

در این تارنما، مباحث و موضوعاتی در خصوص هنر، مذهب، سیاست و غیره، میان حاضرین ایجاد شده که قسمت بزرگی از آن به ابتکار کاربران ایرانی می باشد.

بنا به اظهارات مسئولین این تارنما، بسیاری از ایرانیانی که از سایت بازدید نموده اند، با استفاده از نام و تصویر خود، نظرات مثبت و حمایت خود از اهداف این سایت را ابراز کردند.

به نظر می رسد هدف اصلی این سایت اینترنتی جاسوسی و کسب اطلاعات از داخل ایران به روش جدید و از طریق شبکه های اجتماعی می باشد. امری که دقت بیشتر مسئولین امنیت سایبری را طلب می کند.

۱۳۹۱/۱/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...