نسخه چاپی

ناراحتی قلعه نویی از بدقولی جباری!

جباری به اطرافیان قلعه نویی قول داده بود نیم فصل به استقلال برگردد و حتی سرمربی استقلال می خواست در نشستی با فتح الله زاده مشكل این بازیكن را برطرف كند اما شماره 8 ناگهان به قطر رفت تا اسباب دلخوری امیر فراهم بشود.

به گزارش نما به نقل ازقدس؛ بعد از اینکه جباری فقط 4 هفته در سپاهان دوام آورد و مشخص شد که ادامه همکاری این بازیکن با سپاهان تقریبا غیر ممکن است تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله مهدی رحمتی و پژمان منتظری با همتیمی سابق خود تماس گرفتند.

این تماس ها باعث شد تا پای نزدیکان امیر قلعه نویی هم وسط بیاد و آن ها نیز با شماره 8 سابق تماس بگیرند و جویای حال او بشوند. بعد از این تماس ها نزدیکان قلعه نویی به جباری گفتند که برای نیم فصل دوم به هیچ تیمی قول ندهد و به استقلال برگردد.

جباری هم که آن روزها به شدت تحت فشار رسانه ای قرارداشت از این موضوع استقبال کرد و حتی نزدیکان قلعه نویی به جباری گفتند که دیگر علیه فتح الله زاده حرفی نزند تا قلعه نویی در نیم فصل با او گفتگو کند. حتی رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال وارد معرکه شد و اعلام کرد که برای بازگرداندن جباری به استقلال با فتح الله زاده حرف هایی خواهد زد.

پیش بینی می شد که جباری دوباره به استقلال برگردد چراکه نشانه هایی از نرم شدن علی فتح الله زاده نیز به گوش می خورد. قلعه نویی هم به شدت خوشحال بود. هم از جباری و هم از فتح الله زاده که انگار می خواهد موافقت خود را با بازگشت جباری اعلام کند اما به یکباره خبر آمده که شماره 8 به تیم الاهلی قطرپیوسته است.

قلعه نویی وقتی این خبر را شنیده به شدت ناراحت شد و حتی به نزدیکانش گفت که روی حرف های جباری اصلا نمی تواند حساب کند و این بازیکن تا دیده یک تیم خارجی می خواهدش ما را فراموش کرده است.

در حقیقت قلعه نویی روی قول مجتبی حساب کرده بود اما این بازیکن زیر قولش زد و به محض اینکه دید پیشنهاد خارجی دارد دوستان سابقش را بی خیال شد!

۱۳۹۲/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...