نسخه چاپی

زمان تفحص مجلس از وزارت نفت

عضو كمیسیون انرژی مجلس از بررسی طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در این كمیسیون در روز یكشنبه هفته آینده خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: حسین امیری خامکانی عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی  با اشاره به مهمترین دستور کار هفته آینده این کمیسیون، گفت: طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در دستور کار این کمیسیون در هفته آینده قرار گرفته است.

وی ادامه داد: 25 تن از نمایند‌گان مجلس طرح تقاضای تحقیق و تفحص از وزارت نفت و شرکت‌های تابعه در زمینه خرید لوله‌های انتقال گاز را مطرح کرده‌اند که این طرح در روز یکشنبه هفته آینده در کمیسیون بررسی می‌شود.

عضو کمیسیون انرژی مجلس اظهارداشت: مراحل رسیدگی به طرح تحقیق و تفحص از وزارت نفت در این کمیسیون نهایی شده و با بررسی‌های بیشتر آن در جلسه روز یکشنبه آینده کمیسیون، بخشی از آن نهایی شده و نتایج آن در اختیار هیئت رئیسه مجلس قرار می‌گیرد، اما بررسی‌ها هنوز ادامه دارد و زمان دقیق نهایی شدن این گزارش هنوز مشخص نیست.

امیری خامکانی با اشاره به برخی مواد تحقیق و تفحص از وزارت نفت تأکید کرد: یکی از موضوعاتی که به تحقیق و تفحص از وزارت نفت منجر شده، این است که ما گزارشی به دست آورده‌ایم که حدود 3 هزار میلیارد دلار از پول حاصل از فروش نفت در یکی از کشورها بلوکه شده که در جریان این تحقیق و تفحص به این موضوع نیز رسیدگی خواهد شد.

وی به بررسی پرونده بابک زنجانی در این کمیسیون اشاره کرد و گفت: بررسی پرونده بابک زنجانی هنوز در کمیسیون بسته نشده و بررسی‌های بیشتر آن در آینده نزدیک با مسئولان وزارت نفت، ادامه دارد.

۱۳۹۲/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...