نسخه چاپی

قدردانی سخنگوی فراكسیون اصلاح‌طلبان مجلس از شورای نگهبان

سخنگوی فراكسیون اصلاح‌طلبان مجلس عملكرد شورای نگهبان در ارتباط با اصلاح‌طلبان به هنگام بررسی صلاحیت نامزدهای مجلس نهم را مثبت ارزیابی كرد و گفت: شورای نگهبان در این دوره انتخابات برخورد جناحی نداشته است.

داریوش قنبری در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان این مطلب افزود: شورای نگهبان در بررسی صلاحیت نامزدهای اصلاح‌طلب انتخابات مجلس نهم بسیاری از مشکلاتی که هیئت‌های اجرایی برای کاندیداهای اصلاح‌طلب درست کرده بودند را رفع کرد.

سخنگوی فراکسیون خط امام (ره) مجلس هشتم ادامه داد: عملکرد شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب انتخابات پیش‌رو بسیار مثبت بود. بر خلاف هیئت‌های اجرایی که به شکل سلیقه‌ای و بدون سند قانونی به رد صلاحیت اصلاح‌طلبان و منتقدان دولت اقدام کرده بودند، شورای نگهبان قانونی عمل کرد و به جبران اعمال فراقانونی هیئت‌های اجرایی پرداخت.

وی عملکرد شورای نگهبان در زمینه تایید صلاحیت کاندیداهای اصلاح‌طلب را مایه امیدواری کاندیداهای اصلاح‌طلب حاضر در صحنه خواند و گفت: این رویه شورای نگهبان در انتخابات مجلس نهم می‌تواند کمک خوبی به افزایش سطح مشارکت مردم باشد.

قنبری افزود: اگر این اقدام شورای نگهبان نبود و شورای نگهبان هم به همان شکلی که هیئت‌های اجرایی اقدام کرده بودند، پیش می‌رفت شاید رغبت چندانی برای شرکت در انتخابات وجود نداشت اما اقدام مناسب شورای نگهبان برای اصلاح وضعیتی که هیئت‌های اجرایی ایجاد کرده بودند، مایه امیدواری است.

۱۳۹۰/۱۱/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...