نسخه چاپی

آرزوی زیدان در فوتبال چیست؟

ستاره تیم ملی فرانسه آرزوی مربیگری تیم ملی كشورش را دارد.

به گزارش نما به نقل از مشرق، زین الدین زیدان، ستاره سابق تیم ملی فوتبال فرانسه چند روزی است که در دوبی به سر می‌برد. او در گفت‌وگویی با روزنامه‌ "اسپورت 360" امارات ابراز امیدواری کرد که به زودی هدایت تیم ملی فوتبال فرانسه را برعهده گیرد.
 
زیدان که در حال حاضر دستیار آنچلوتی در رئال مادرید است، گفت: آرزو دارم که حتی اگر برای یک روز هم شده هدایت تیم ملی فرانسه را بر عهده بگیرم اما نمی‌خواهم این آرزو در حال حاضر برآورده شود. این را برای آینده می‌خواهم.
 
زیدان که در ماه ژوئیه گذشته به عنوان دستیار آنچلوتی در کهکشانی‌های شهر مادرید انتخاب شد، گفت: مربیگری در رئال مادرید نخستین گام در مسیر طولانی مربیگری‌ام است. دوست دارم بتوانم تجربیات خودم را به تیم ملی کشورم انتقال دهم. الان تیم ملی مربی خوبی به نام "دیدیه دشام" دارد. او در این چند مدتی که در تیم ملی فعالیت کرده، عملکرد خوبی داشته است.
 
زیدان در ادامه سخنان خود گفت: پس از این که در سال 2006 برای همیشه از دنیای فوتبال خداحافظی کردم، فکر نمی‌کردم که به دنیای مربیگری روی بیاورم. در این چند سال نظرم تغییر کرده است. وقتی که در کنار زمین قرار می‌گیرم احساس راحتی عمیقی می‌کنم.

۱۳۹۲/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...