نسخه چاپی

تا آخر سال 92

واگذاری استقلال و پرسپولیس

عکس خبري -واگذاري استقلال و پرسپوليس

سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: كار گروهی برای واگذاری تیم های استقلال و پرسپولیس تشكیل شده است و تا پایان سال واگذاری انجام خواهد شد.

به گزارش نما، سید رضا صالحی امیری سرپرست وزارت ورزش در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: نگاه ما فقط به دو باشگاه استقلال و پرسپولیس معطوف نمی شود استقلال و پرسپولیس  مثل سایر تیم های باشگاهی  هستند ولی در بحث واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی کار گروه های تخصصی و کمیته ها این موضوع تشکیل شده است امیدواریم تا آخر سال جاری  به مردم واگذار شود.



سرپرست وزارت ورزش در مورد اختصاص بودجه ای 2/5 میلیاردی به فدراسیون فوتبال گفت: پولي که به فدراسیون دادیم برای برگزاری تمام اردوهای فدراسیون فوتبال بوده است و به شخصه معتقدم هیچ تبعضی بین فدراسیونهاي ورزشي قائل نیستم بنا به برنامه هایي که فدراسیون ها به وزارتخانه می دهند بودجه را به آنها اختصاص می دهیم.

 صالحی امیری در مورد دیدار خصوصی با کی روش و مربی تیم ملی فوتبال تصریح کرد: به کی روش گفتم یک سری جریان وجود دارد که مي خواهند شما را از ادامه همکاری با فدراسیون دلسرد کنند ولی با درایت کی روش و شناسایی جریان خاص توسط وزارتخانه، قرار شد که کی روش با دوری از حاشیه ها به کار خود را ادامه دهد و در جام جهانی از گروه خود صعود کند.


سرپرست وزارت ورزش در مورد تبعیض ها برای فدراسیون ها مختلف تاکید کرد: درست است که کشتی گیران قهرمان جهان و والیباليست ها قهرمان آسیا شدند ولی به تمام قهرمانان به یک چشم نگاه می کنم. قبل از اعزام کشتی گیران به مسابقات و والیبالیست ها را بعد از ورود به دیدنشان رفتم ولی قرار است با هماهنگی روحانی رئیس جمهور از تمام ورزشکارانی که برای کشورمان افتخار آفرینی کردند تجلیل با شکوهی داشته باشیم.

۱۳۹۲/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...