نسخه چاپی

تكذیب تغییر در جبهه اصلاح‌طلبان

در حالی كه سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان معتقد است هیچ تغییری در هیئت رئیسه، ریاست و سخنگوی این جبهه صورت نگرفته است، دبیر این جبهه از انتخاب «حق‌شناس» به عنوان رئیس و سخنگوی این جبهه خبر می‌دهد.

به گزارش نما، مجید محتشمی سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان با اشاره به انتشار خبری مبنی بر تغییر در ترکیب جبهه اصلاح‌طلبان ضمن تکذیب این موضوع اظهار داشت: هیچ تغییری در هیئت رئیسه، ریاست و سخنگوی این جبهه صورت نگرفته است.

محتشمی با بیان اینکه جلسه شورای عالی این جبهه در روز چهارشنبه با حضور اکثریت اعضا و ۱۲ عضو از ۱۸ عضو اصلی تشکیل شد،‌ تصریح کرد: بررسی صلاحیت مجدد دو نفر از اعضا به دلیل تخلفات انضباطی و تشکیلاتی در دستور جلسه اعضای جبهه اصلاح‌طلبان قرار داشت که پس از بحث و بررسی‌ در شورای عالی جبهه، نظر نهایی برای بررسی لغو عضویت آنها به جلسه بعد موکول شد.

وی گفت: همچنین اطلاعیه اخیر اقلیتی از اعضای جبهه، در خصوص تغییرات در این تشکل سیاسی تکذیب و به عنوان تخلف تشکیلاتی در جلسه آینده جبهه مطرح و درباره آن اتخاذ تصمیم خواهد شد.

این اظهارات در حالی است که مجید بهمن‌زاده دبیر جبهه اصلاح‌طلبان با انتشار اطلاعیه‌ای از انتخاب محمد جواد حق‌شناس به عنوان رئیس و سخنگوی جبهه اصلاح‌طلبان خبر داده است.

۱۳۹۲/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...