نسخه چاپی

مخالفت آموزش و پرورش با فیلم لیلا حاتمی!

آموزش و پرورش از صدور پروانه حمایتی برای نمایش فیلم «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست در مقطع راهنمایی ودبیرستان خودداری نموده است.

به گزارش نما به نقل از شفقتنا، سر به مهر با بازی لیلا حاتمی از فیلم‌های تحسین شده جشنواره فیلم فجر سال گذشته است که قرار است به زودی اکران شود.
این فیلم به نوعی نخستین فیلم ساخته شده در سینمای ایران با موضوع نماز است. در زمان جشنواره این فیلم در شهر قم از نظر تماشاگران به عنوان بهترین فیلم انتخاب شده بود.
در زمان جشنواره سال گذشته منتقدان مشهوری چون هوشنگ گلمکانی، نیما حسنی‌نسب، مهرزاد دانش و امیر پوریا در نظرسنجی‌هایی که توسط ماهنامۀ فیلم انجام شده است، این فیلم را به عنوان یکی از بهترین فیلم‌های جشنواره دانسته‌ بودند. حسین معززی‌نیا نیز این فیلم را به عنوان انتحاب ویژۀ خود برگزیده و منتقدی چون فرزاد خوشبخت این فیلم را تنها فیلم خوب جشنواره دانسته بود. آرامه اعتمادی دیگر منتقد ماهنامۀ فیلم در انتخاب‌های خود فیلم سربه‌مهر را از نظر فیلمنامه و بازیگری فیلم قابل توجهی عنوان کرده بود.
انتخاب ویژۀ این منتقد لطافت طنز ویژۀ سربه‌مهر بوده است. منتقدانی مثل کیوان کثیریان، شاهین شجری کهن، رضا حسینی، محمد جعفری، جواد رهبر، محمد محمدیان و... بازی لیلا حاتمی دراین فیلم مورد پسندشان قرار گرفته. از نظر منتقدی چون حسین جوانی این فیلم از جمله فیلم‌های خوب جشنواره بوده و بازی آرش مجیدی هم مورد توجه او قرار گرفته. مجید اسلامی نیز در همشهری ۲۴ نوشته که از بازی لیلا حاتمی شگفت‌زده شده و مشتاق تماشای فیلم بعدی مقدم‌دوست است. مجید اسلامی به همراه حسین معززی‌نیا و نیما حسنی‌نسب و علی مصلح حیدرزاده شخصیت زن فیلم سربه‌مهر را از جذاب‌ترین شخصیت‌های فیلم‌های جشنواره عنوان کرده‌بودند.

۱۳۹۲/۷/۲۰

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...