نسخه چاپی

انتقاد انبارلویی از دخالت هاشمی در امور دولت

عکس خبري -انتقاد انبارلويي از دخالت هاشمي در امور دولت

عضو شورای مركزی حزب موتلفه اسلامی گفت: همان نسبتی كه مشایی با دولت گذشته داشت، رفسنجانی با دولت فعلی دارد و عملاً او مشایی دولت یازدهم شده است كه این اتفاق را یك انحراف می‌دانیم و معتقدیم رئیس دولت باید جلوی این انحراف را بگیرد.

به گزارش نما، کاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با انتقاد از دخالت‌های هاشمی رفسنجانی در عزل و نصب‌های اخیر دولت گفت: آقای روحانی در چند ماه اخیر نشان داده است با کلیدی که در دست دارد به دنبال حل مشکلات است اما هاشمی رفسنجانی با داس برای درو کردن مقامات اجرایی کشور، وارد شده و طی این مدت نیز تعداد زیادی از عناصر فعال در فتنه ۸۸ به بدنه اجرایی دولت تزریق شده‌اند.

وی با بیان اینکه این رویکرد برای دولت تدبیر و امید مضر است، خاطرنشان کرد: مردم از دولت یازدهم توقع تدبیر و امید دارند و از دولت می‌خواهند برای تدبیر از کلید استفاده کند نه داس.

سردبیر روزنامه رسالت با بیان اینکه دخالت هاشمی رفسنجانی در امور دولت مفید نیست، اظهار داشت: همان نسبتی که مشایی با دولت گذشته داشت هاشمی رفسنجانی با دولت فعلی دارد و عملا او مشایی دولت یازدهم شده است که این اتفاق را یک انحراف می‌دانیم و معتقدیم رئیس دولت باید جلوی این انحراف را بگیرد.

وی در بخش دیگری از این گفت‌وگو به اظهارات اخیر محمد خاتمی مبنی بر اینکه اگر جلوی برخی گروه ها گرفته نشود به ترور ختم خواهد شد، اظهار داشت: همانطور که خاتمی در دولت اصلاحات طاقت نقد را نداشت، نقد در دولت یازدهم را نیز نمی‌پسندد.

انبارلویی با اشاره به ماجرای فرودگاه مهرآباد در بدو ورود روحانی از نیویورک به تهران متذکر شد: دولتی که شعار آزادی و احترام به عقاید مردم را سر می‌دهد باید از نقد دانشجویان استقبال کرده و به آنها پاسخ روشنی دهد.

وی در پایان گفت: امیدوارم همچنان که اصولگرایان به توفیق دولت یازدهم در چارچوب رهنمودهای مقام معظم رهبری کمک می‌کنند اصلاح‌طلبان نیز همین رویه را در پیش بگیرند.

۱۳۹۲/۷/۲۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...