نسخه چاپی

فروش درشكه در مزایده! +عكس

عکس خبري -فروش درشکه در مزايده! +عکس

امروز جست‌وجو كردن برای خریدن اتومبیل اصلا كار دشواری نیست، به‌راحتی یك روزنامه می‌خریم یا در اینترنت می‌گردیم و آگهی‌های فروش را پیدا می‌كنیم؛ اما با توجه به اعلان روزنامه‌ی «اطلاعات» در شماره‌ی دهم خود، به‌نظر می‌رسد این‌ كار در سال 1305 نیز دشوار نبوده است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا ، امروز جست‌وجو کردن برای خریدن اتومبیل اصلا کار دشواری نیست، به‌راحتی یک روزنامه می‌خریم یا در اینترنت می‌گردیم و آگهی‌های فروش را پیدا می‌کنیم؛ اما با توجه به اعلان روزنامه‌ی «اطلاعات» در شماره‌ی دهم خود، به‌نظر می‌رسد این‌ کار در سال 1305 نیز دشوار نبوده است.

روزنامه‌ی «اطلاعات» در شماره‌ی دهم خود در تاریخ 29 مردادماه 1305 که عصر یک روز شنبه منتشر شد، در کادر پایینی صفحه‌ی دوم خود نوشت: «اعلان، از طرف بلدیه تهران». در این آگهی آمده است:

«دو دستگاه اتومبیل و دو دستگاه درشکه مستعمل و یک دستگاه اتومبیل اسقاط متعلق به بلدیه به‌طور مزایده فروش می‌رسد. طالبین برای معاینه درشکه و اتومبیل اسقاط به بلیده واقع در چهارراه حسن‌آباد و برای دیدن اتومبیل به کارخانه چراغ برق بلدیه سر پل امیر بهادر مراجعه و پیشنهادات خود را با تعیین حداکثر و مبلغی که خریداری می‌نمایند، علیحده یا جمعا تا روز پنجشنبه (3) به دایره مباشرت بلدیه تسلیم نمایند که با حضور پیشنهاد دهندگان مفتوح و قرائت خواهد شد. بلدیه در رد یا قبول هریک از پیشنهادات مختار است. (کفیل بلدیه سرهنگ بوذرجمهر)».

۱۳۹۲/۷/۲۱

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...